Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik ben akkoord over de sokken.Gevaccineerden moeten op plekken, niet aan het venster gaan zitten, is het zo beter ? Dan blijven de plekken aan het venster over voor de rest. Ze moeten ook twee sokken van verschillende kleur dragen
Tghoh, inderaad eerst wel bekijken wat het geeft.De beslissing is nog niet genomen. Ik kan nog wel enkele dingen zien die men toelaat waar iedereen profijt uithaalt. Bijvoorbeeld gevaccineerden niet meetellen in de bezetting van een trein, een winkel, ...
Er zou een vaccinpaspoort komen.Tghoh, inderaad eerst wel bekijken wat het geeft.
Nu dan nog: "Ja, meneer de agent: wij zijn gevaccineerd". (Mag toch zomaar geen medische gegevens opvragen)
Tuurlijk gaan ze dat niet inzien... dit ballonnetje wordt opgelaten puur en alleen om zo de bevolkingswijde kritiek op de vaccinatieplanning, snelheid en strategie (zowel Belgisch als Europees) wat af te zwakken. De gevaccineerden hebben dan de vrijheid terug, díe zullen dus niet/minder van hun tak maken, die hebben het dan te druk met leven.Ik hoop dat men inziet dat dit gewoon écht niet kan.
hij moet wel ne pijnlijke nek hebben na zo'n bocht. Komende van "een coronapaspoort (want dat was het, geen vaccinpaspoortEr zou een vaccinpaspoort komen.
), kan pas als iedereen de kans heeft gekregen" naar "we willen versoepelingen voor gevaccineerden"...Het is er nog niet, hé. Soms laat je als politicus iets onderzoeken om daarna gesteund door dat rapport te kunnen herhalen dat het niet kan. Nutteloze kost? Soms, maar soms ook gewoon nuttig om elke discussie kort te sluiten (of gewoon op de lange baan te schuiven tot de discussie geen discussie meer waard isMaw een privilege voor senioren aangezien ze als eersten aan de beurt komen. Zo'n onzin toch niet verwacht van Frank VDB.
)Het is er nog niet, hé. Soms laat je als politicus iets onderzoeken om daarna gesteund door dat rapport te kunnen herhalen dat het niet kan. Nutteloze kost? Soms, maar soms ook gewoon nuttig om elke discussie kort te sluiten (of gewoon op de lange baan te schuiven tot de discussie geen discussie meer waard is)
Die "zeker" is redelijk misplaatst in je tekst.de geest is uit de fles.
Zeker omdat de zorgsector erop zal springen en aanhalen dat ze al een jaar “in de loopgraven staan” en dus nu wat meer privileges willen.
En wat gaan we eraan doen?Dus, de groep die al een heel jaar zijn gedrag moet aanpassen om de zwakkere groep te ontzien zou dus mogelijks nog eens worden gestraft?
Want immers ook laatste in de rij bij de vaccinaties?
Én gedrag moeten aanpassen, én laatste in de rij voor vaccinaties én dus minder vrijheden én als klap op de vuurpijl nog eens alles mogen betalen komende jaren?
Solidariteit kent ook grenzen.
Dus, de groep die al een heel jaar zijn gedrag moet aanpassen om de zwakkere groep te ontzien zou dus mogelijks nog eens worden gestraft?
Want immers ook laatste in de rij bij de vaccinaties?
Én gedrag moeten aanpassen, én laatste in de rij voor vaccinaties én dus minder vrijheden én als klap op de vuurpijl nog eens alles mogen betalen komende jaren?
Solidariteit kent ook grenzen.
Niet specifiek bedoelt op u, maar gezien je vraagt hoe antidepressiva werken. De rest die erbij staat is gewoon om ff wat meer context te ranten.
Het hangt er een beetje vanaf. Antidepressiva hebben als werking om de transmissie van neuronen in onze hersenen beter te maken. Er zijn ook negatieve bijwerkingen. Globaal gezien worden de hersenen gevoeliger voor leukere dingen en halen de hersenen hier meer voldoening uit.
Proficiat? Als die 82 slaat op uw geboortejaar (en ge geen risicopatiënt zijt) weet ik eigenlijk niet goed waarom ge die moeite zelfs vandaag gedaan hebt, net zoals x andere mensen. Ik voorspel over 4-6 weken een ganse meute aan mensen die niet begrijpt waarom ze nog niet opgeroepen zijn voor overschotjes :vKunnen registeren op Qvax zonder wachtrij dankzij trucje
Enkel geen vaccinatiecentrum beschikbaar dus ik kan geen data doorgeven.
)Het is nooit een discussie waard geweest, dit is je reinste discriminatie. Ze voelen zich misschien genoodzaakt om "iets" te doen omdat het tempo niet hoog genoeg ligt, maar van mij kunnen ze de hoogste boom in als ze hier mee doorzetten.Het is er nog niet, hé. Soms laat je als politicus iets onderzoeken om daarna gesteund door dat rapport te kunnen herhalen dat het niet kan. Nutteloze kost? Soms, maar soms ook gewoon nuttig om elke discussie kort te sluiten (of gewoon op de lange baan te schuiven tot de discussie geen discussie meer waard is)
Proficiat? Als die 82 slaat op uw geboortejaar (en ge geen risicopatiënt zijt) weet ik eigenlijk niet goed waarom ge die moeite zelfs vandaag gedaan hebt, net zoals x andere mensen. Ik voorspel over 4-6 weken een ganse meute aan mensen die niet begrijpt waarom ze nog niet opgeroepen zijn voor overschotjes :v
(Als ge niet weet waarom ik dat zeg: ze gebruiken die reservelijst op dezelfde volgorde als de huidige vaccinatievolgorde. Pas als uw groep aan de beurt is, maakt ge kans om opgeroepen te worden. De komende maand of 2 zal dat dus 65+ en risicogroep zijn. Nu, dat mensen er graag opstaan begrijp ik, maar om daarom erop te vliegen terwijl komende week zelfs nog maar een testweek is in 2 centra?...)