soulreaper
Active member
Probeer maar eens te telewerken met een tiener die met zichzelf gene blijf weet, zich niet kan uitleven met vrienden en niet aan sport kan doen in groepsverband....
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dan ben ik het niet meer eens, en verander ik van mening.Het wonder is geschied! Ik ben het eens met jou.
Had beter men muiltje gehoudenDan ben ik het niet meer eens, en verander ik van mening.
Cannabis toelaten, helpt.Probeer maar eens te telewerken met een tiener die met zichzelf gene blijf weet, zich niet kan uitleven met vrienden en niet aan sport kan doen in groepsverband....
Kom seg, een tiener mag toch wel geacht worden zichzelf bezig te kunnen houden terwijl zijn ouders aan het werk zijn. Zelfs mijn petekind kan dat en die is begot 11 jaar.Probeer maar eens te telewerken met een tiener die met zichzelf gene blijf weet, zich niet kan uitleven met vrienden en niet aan sport kan doen in groepsverband....
Indien mannelijk: pompje handcrème, doos kleenex en wa dvdkes voor de deur. Weekje gaat zo voorbij vliegen.Probeer maar eens te telewerken met een tiener die met zichzelf gene blijf weet, zich niet kan uitleven met vrienden en niet aan sport kan doen in groepsverband....

Dat zou je toch mogen verwachten ja, ik werk zelf thuis met 3 kinderen aanwezig van 10, 12 en 14 jaar oud en dat gaat zonder problemen. Die komen al eens iets vragen of je moet al eens met iets gaan helpen maar dat zijn geen bezigheden waar je uren mee verliest.Kom seg, een tiener mag toch wel geacht worden zichzelf bezig te kunnen houden terwijl zijn ouders aan het werk zijn. Zelfs mijn petekind kan dat en die is begot 11 jaar.
Ik zie het niet. Hoe hard ik ook probeer, ik zie de belediging niet.![]()
IKEA valt over uitspraak van Ben Weyts: “Kwetsend voor onze meer dan 4.000 medewerkers”
De beslissing van het Overlegcomité om de scholen een week voor de paasvakantie al te sluiten, viel niet in goede aarde bij Vlaams minister van Onderwijs Ben Weyts (N-VA). “De IKEA open en de school dicht. Dat is niet mijn visie op de samenleving”, reageerde hij teleurgesteld. Maar hoe kwam de...www.hln.be
Allee, het is weer kwetsend. The fuck is er toch mis met deze wereld dat iedereen zich altijd op zijn tenen getrapt voelt.

Maar 8 uur op een ander tijdstip vinden... Dan moet je ook nog eten en het huishouden doen. Wanneer ga je dan slapen? Allee, daarvoor was het al plannen voor mensen om alles op een dag gedaan te krijgen. Doe daar nog eens voltijdse kinderzorg bij, en het zijn letterlijk twee banen op hetzelfde moment.
)Crembo en Coens hebben weer een dinnerdate gepland... ‘t Mag gewoon nog niet geweten zijn.Hier aan de kust blijft men ijverig verderbouwen aan de strandterrassen. Ijdele hoop?![]()

Nee, tuurlijk. Ik ben mee met wat je bedoelt, hè. En "dat gaat niet" is gewoon fout in deze tijd. Het is voor iedereen lastig. En daar gaat het me om. Ik vind dat MiniJeffrey hier vaak genoeg komt zeggen hoe lastig het voor hem is, maar dan wel thuiswerk ziet als oplossing voor het sluiten van de scholen. En dat het voor ouders niet zo erg is. Dat vind ik gewoon fout. Andermans rekening half maken, en bij die van jezelf dik doortellen. Da's niet eerlijk.daarom dat ik ook spreek over je partner.
Als je een regeling kunt uitwerken dat jij eens 4u kijkt voor je kinderen en dan 4u door je partner waardoor je een wisselsysteem hebt.
Is het perfect? Neen tuurlijk maar heel deze situatie is niet perfect.
Enigste dat ik hier lees is : neen dat gaat niet, mijn kinderen zijn te lastig en te veeleisend. (ja hiervoor ga ik shit over me krijgen)
Ja en je komt vandaag af met gegevens tot 22 maart om te bewijzen dat ik fout ben dat de top bereikt lijkt te zijn op 24 maart?Je hebt gezegd de top in absolute aantallen. Begrijp je dat?
“Ook in absolute aantallen zien we duidelijk dat de top bereikt lijkt te zijn.”
Is een partner uw enige hulpmiddel? ik ben gescheiden. Mijn enige voordeel hiermee is dat ik slechts 3 van de 5 dagen moet opvangen ipv de 5 volle werkdagen.daarom dat ik ook spreek over je partner.
Als je een regeling kunt uitwerken dat jij eens 4u kijkt voor je kinderen en dan 4u door je partner waardoor je een wisselsysteem hebt.
Is het perfect? Neen tuurlijk maar heel deze situatie is niet perfect.
Enigste dat ik hier lees is : neen dat gaat niet, mijn kinderen zijn te lastig en te veeleisend. (ja hiervoor ga ik shit over me krijgen)
De updates volgen elkaar snel op. Dan moeten ze inderdaad morgen al beslissen. Ze gingen ook morgen beslissen om te staken of niet.Waalse kleuterscholen sluiten en de Vlaamse mogen kiezen.
Morgen is het vrijdag, ik zou wel graag tijdig weten hoe ik mijn werkweek volgende week moet inplannen. Een kleuter van 3,5 en alleen thuiswerken, dat is teveel van het goede, dan neem ik wel verlof of de tijdelijke werkloosheid.
Is een partner uw enige hulpmiddel? ik ben gescheiden. Mijn enige voordeel hiermee is dat ik slechts 3 van de 5 dagen moet opvangen ipv de 5 volle werkdagen.
En mijn dochter is niet lastig. Als een 3/4 jarige een paar uurkes alleen kan spelen is dat een prestatie op zich. Dat is niet "lastig" zijn, dat is gewoon een kind zijn.
Ivan De Vadder denkt er hetzelfde over als mij dusBlijft wel opmerkelijk dat onze ministers in de media onmiddellijk moeten verkondigen dat ze het niet eens zijn met de maatregelen. (bv. Ben Weyts nu). Nogal logisch dat je bevolking dan ook veel kritiek heeft, als de leidinggevenden al openlijk alles in twijfel trekken.
"Samen komen we erdoor", "allemaal stoppen met te veel te zeuren" --> Graag ook eens toepassen op al onze ministers. Het zou al veel helpen als ze hun boodschap ook in eendracht brengen, en daarna niet allemaal apart in interviews hun eigen gedacht gaan vertellen.

De Vadder haalt een quote aan van de Franse oud-minister Jean-Pierre Chevènement: Un ministre, ça ferme sa gueule. Si ça veut l'ouvrir, ça démissionne. "Als minister en als partij hoor je een compromis te verdedigen. Je kan luid roepen op een Overlegcomité of het overleg zelfs opblazen. Maar als er een akkoord is, moet je dat verdedigen en geen politiek spelletje achteraf spelen op de kap van mensen."