Corona: Maatregelen, Updates & Algemene discussie

Status
Niet open voor verdere reacties.
Onpopulaire mening, maar het kan me eigenlijk geen reet schelen of scholen nu zouden dicht gaan of niet.
Heel de tijd boodschap dat we alles moeten doen zodat ze open kunnen gaan of blijven.
Don't care.
"we willen allemaal dat de scholen terug volledig open gaan"

neen :unsure: ik wil fitness en boefen op restaurant

Hey pssssst... Ik werk in de zorg, je moest eens raden hoeveel mensen en geen vaccin laten zetten 😶

Maar ja, beter een schuldige zoeken uiteraard! Toch maar een vies beestje ze, 'de mens'. Er is weinig veranderd sinds we heksen in brand staken of bepaalde groepen op elkaar gingen jagen.
Hey pssst... mijn vrouw is verantwoordelijk voor de vaccinatie van haar zorginstelling, slechts 3 personeelsleden van de 86 hebben geweigerd, dan nog omdat dat vrouwen waren die op korte termijn zwanger wilden worden. Uw punt is????

Hey pssst... mijn vrouw is verantwoordelijk voor de vaccinatie van haar zorginstelling, slechts 3 personeelsleden van de 86 hebben geweigerd, dan nog omdat dat vrouwen waren die op korte termijn zwanger wilden worden. Uw punt is????
Dat die oerdom zijn? Besmet raken met covid geeft meer kans op complicaties dan het vaccin

Dat die oerdom zijn? Besmet raken met covid geeft meer kans op complicaties dan het vaccin

ochja, het is toch een betere reden dan 'dE vAcCiN aAnPaK StAaT Me NiEt Aan'

Maar tijdens de paasvakantie mogen kampen wel doorgaan :wtf:
Dit is imo een serieuze gemiste kans. Als ge echt de scholen wilt openhouden dan zorg je er ook voor dat de 2 weken dat er geen school is echt effect hebben op de cijfers. Net zoals ze ook de vrijetijdsbesteding voor kinderen wat zouden kunnen inperken ipv te wachten tot het onbeheersbaar is.

De besmettingen bij de kinderen tegen gaan, is door.. de scholen open te laten en samen op kamp gaan!
Als je buiten school u aan de regels houdt dan blijven de contacten grotendeels binnen die bubbel van de school. Dus dat is voor mij nog aanvaardbaar.

Maar dit is gewoon bubbels laten mengen door al die buitenschoolse activiteiten.

Dit is allemaal de schuld van de deelregeringen. Kijk maar naar Jambon die voor de vergadering al zei van "ja ik wil dat de terrassen open gaan, maar ja ik ga dat niet kunnen doorduwen". Wat een belachelijke kerel. Ze willen dat de federale regering faalt. Of dat daardoor mensen besmet dreigen te geraken, deert hen niet. Ongelofelijk.

En ons Ben heeft blijkbaar ook moeilijk gedaan. Blijkaar mag hijzelf met voorstellen afkomen om corona op scholen tegen te houden.....aka "we gaan niks doen. We gaan mss 1 mobielbus met sneltesten laten afkomen en zenden op VTM nieuws, want dan kunnen we weer politiek scoren".

De onderwijsministers zullen een voorstel moeten doen tegen maandag om de besmettingen in de scholen terug te dringen
HA! Dit wordt leuk. https://www.hln.be/dossier-coronavi...-beslissingen-van-het-overlegcomite~ae7a31e4/

Met deze slapjanussen gaan we er niet geraken.

Ze willen gewoon afwachten of de cijfers echt wel aan het stijgen zijn. Dat is het probleem. De VLD, de MR, NVA, niemand wil verstrenging en tot het echt niet meer anders kan...maar dan zal het mss al te laat zijn

We sturen de ministers van onderwijs terug naar de tekentafel 🤡

Ben zelf leerkracht secundair (1e graad) en van mij mogen de scholen voor alle duidelijkheid zeker openblijven, graag zelfs! Maar ik moet dit weekend examens opstellen en zou graag weten of ik überhaupt mijn examens ga kunnen afnemen...

Ze willen gewoon afwachten of de cijfers echt wel aan het stijgen zijn. Dat is het probleem. De VLD, de MR, NVA, niemand wil verstrenging en tot het echt niet meer anders kan...maar dan zal het mss al te laat zijn
Als 1 mei niet doorgaat,dan zitten ze toch echt wel met een probleem.

Mensen een 2de keer teleurstellen omdat een bepaalde datum niet gaat lukken , dat zal niet meer zonder gevolgen kunnen,vrees ek .

Eigen schuld ook gewoon , kondig versoepelingen aan op basis van cijfers niet van datums

Dat account doet me denken aan iemand van op 9lives zaliger. Televisiekaske als ik me niet vergis.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan