Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Nee, griepdoden worden gewoon aanvaard he, daarvoor sluit men u niet op.
Af en toe passeert er eens een krantenbericht dat het echt wel opvalt in dit of gene jaar.
Immuniteit is ons ontnomen juist door de maatregelen, moest men de jongere populatie immuniteit hebben laten opbouwen zaten we nu niet op dit punt.

Stelling 1: Niet genoeg besmettingen in de eerste lockdown? Waar haal je dit nu weer van. Waren er genoeg in de recordlanden in Israel, USA en VK ? Nee. Onzinstelling
2. Variant die lethaler () dodelijk is. Onzin, minder besmettelijk. NERGENS staat dat er procentueel meer doden door vallen.
3. Besmettelijkheid is wél een probleem als we de zorg niet willen overbelasten.
Ik ga alvast effe vragen of ik je hier niet uit kan houden. Je discussieert niet, haalt alles door elkaar en we moeten punten gaan ontkrachten die vorig jaar al ontkracht zijn.
Troll.
Griepdoden zijn een fractie van coronadoden. Zie oversterftecijfers
immuniteit is ons niet ontnomen. Nogmaals, zie de andere landen. In Zweden en andere is het ook niet goed afgelopen.
Je haalt alle oude riedeltjes boven één voor één![]()
Net die beelden gezien, gewoon een bende debielen bij elkaar. Meer kan daar niet over gezegd worden. Van mij mogen ze heel dat park omheinen en ze stuk voor stuk een zware boete geven.
Aangezien het vtm-nieuws die organisatoren al gesproken heeft hoop ik dat ze extreem zwaar beboet worden. Liefst van al alle politiekosten laten betalen.

o/Ben je het archief aan het afgaan?Ik ontken nergens dat corona meer dodelijker is he. Ook logish he, griep gaat al een tijdje mee wat maakt dat er meer immuniteit is.
Zweden, en bijvoorbeeld Texas staan er anders beter voor dan ons. Zelfs Brazilie heeft minder doden per aantal inwoners.
Alle, het is nu ook nog de schuld van de maatregelen dat we niet ziek zijn geworden. Anders moeten we morgen naast de ouderen te vaccineren de jongeren het virus injecteren. Kwestie va de boel eens rap op te lossen.
Dat er veel bedenkingen zijn gepasseerd kan best zijn.
Je vroeg me enkel wat als de griep evenveel doden veroorzaakte op een jaar als corona.
There is a glitch in the matrix.Ik ontken nergens dat corona meer dodelijker is he. Ook logish he, griep gaat al een tijdje mee wat maakt dat er meer immuniteit is.
Zweden, en bijvoorbeeld Texas staan er anders beter voor dan ons. Zelfs Brazilie heeft minder doden per aantal inwoners.
Ben je het archief aan het afgaan?
There is a glitch in the matrix.
Nu ga je het krijgen hoor want zomaar durf je plezier te maken en te genieten? Buiten? In de open lucht????
Het gore lef...
Het gaat dan ook niet over de Droogdokken... De poster waar je op reageert heeft het helemaal niet over mensen die gewoon in een park of openbare plaats zitten te drinken. Het gaat daar specifiek over die idioten die met tientallen naast elkaar aan het zuipen en roepen waren, en over die andere idioten (sommigen behoorden zelfs tot de twee groepen!) die het nodig vonden van nog wat onnozel te doen tegen de politie. In een andere stad.Jah, overdrijft anders nog wa.o/
Heb vandaag en gisteren ook hele dag op de Droogdokken gezeten en wat die sensatieratten van de media filmen geeft echt een vertekend beeld van hoe dicht mensen bij elkaar zitten zene.
Ik ben er niet mee aan het lachen.Jij moet er toch ook echt mee aan het lachen zijn. Zelfs de meest diehard 'viruswaanzin' mensen die ik ken zouden niet afkomen met geschifte voorstellen zoals sporthallen vol veldbedden zetten om mensen die we niet waardig vinden om zorg te krijgen wegens covid te laten sterven.
Maar er kan niet echt onderscheid worden gemaakt met wie er kwetsbaar is en wie niet, behalve dan op leeftijdIk ben er niet mee aan het lachen.
Met de mensen van viruswaanzin wil ik niets te maken hebben. Ik ontken geen wetenschap.
Als al die kwetsbare mensen binnen blijven en geen contact hebben met niet/minder kwetsbaren dan liggen de sporthallen niet vol.
Mensen hebben in mijn voorstel wel de vrijheid om gezondheid op de prioriteit te zetten die ze verkiezen.
Ik zie ook liever niemand sterven, maar ik zie liever mensen sterven dan dat ik basisvrijheden opgeef.
Het gaat dan ook niet over de Droogdokken... De poster waar je op reageert heeft het helemaal niet over mensen die gewoon in een park of openbare plaats zitten te drinken. Het gaat daar specifiek over die idioten die met tientallen naast elkaar aan het zuipen en roepen waren, en over die andere idioten (sommigen behoorden zelfs tot de twee groepen!) die het nodig vonden van nog wat onnozel te doen tegen de politie. In een andere stad.
Ja, so? Ik weet dat het over die cirque in Brussel gaat, maar ik heb de voorbije dagen ook meermaals filmploegen zien voorbij komen om toch maar iets te kunnen filmen. Alles om het toch maar in een slecht beeld te brengen zodat ze de kluizenaars thuis toch maar kunnen ophitsen met hun fake news.
Nuff saidJah, overdrijft anders nog wa.o/
Je vergeet dat die kwetsbare mensen soms behoren tot een gezin, dus je dient al die gezinsleden mee in quarantaine te zetten....
Als al die kwetsbare mensen binnen blijven en geen contact hebben met niet/minder kwetsbaren dan liggen de sporthallen niet vol.
Mensen hebben in mijn voorstel wel de vrijheid om gezondheid op de prioriteit te zetten die ze verkiezen.
....
De libertarier in mij zou ja zeggen hoor. Minimale overheid, meer vrijheid.