Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Alle gekheid op een stokje. Hoeveel doden vallen er hier dagelijks? 20-30. Op een half jaar zijn er dat paar duizend. In israel zijn er bijna geen doden meer paar weken na start massale vaccinatie (en heropende economie).De Belgische strategie (niet vaccineren) heeft 0 % effectiviteit.
Natuurlijk, waarom zouden de Russen een kans laten liggen om zichzelf eventjes te tonen tegenover de Westerse wereld?Alle gekheid op een stokje. Hoeveel doden vallen er hier dagelijks? 20-30. Op een half jaar zijn er dat paar duizend. In israel zijn er bijna geen doden meer paar weken na start massale vaccinatie (en heropende economie).
Wachten met vaccineren heeft ook zijn tol.... ik denk niet dat er van sputnik vaccin 0.1 of 1% gaan vallen. Dan hadden we het wel al geweten.
Maar zelfs als het goedgekeurd wordt in Europa, zal Rusland graag delen met Europa na het publiekelijk bashen?
Alle gekheid op een stokje. Hoeveel doden vallen er hier dagelijks? 20-30. Op een half jaar zijn er dat paar duizend. In israel zijn er bijna geen doden meer paar weken na start massale vaccinatie (en heropende economie).
Wachten met vaccineren heeft ook zijn tol.... ik denk niet dat er van sputnik vaccin 0.1 of 1% gaan vallen. Dan hadden we het wel al geweten.
Maar zelfs als het goedgekeurd wordt in Europa, zal Rusland graag delen met Europa na het publiekelijk bashen?
Dat krijgen ze in Belgie niet klaar volgens mij. Het is een idee, maar in de praktijk haal je dit niet, wij zijn geen afgesloten eiland zoals NZ.Wie zegt dat, dat het dan moet duren tot half mei? Dat zijn dan 8/9 weken. Dat is niet waar ik voor pleit. Ik heb het over max 4 weken.
Doe zoals in NZ. Korte harde lockdowns afgewisseld met veel vrijheid.
Vorig jaar is dat blijkbaar alleszins goed meegevallen. Maar daar zullen ook mensen tussen zitten die het ondertussen grondig beu zijn en sowieso de kantjes eraf lopen. Probleem is dat wel nu wel al in stijgende lijn zitten natuurlijk.Ik ben wel ook eens benieuwd naar de Ramadan.
Pré-corona weet ik toch van enkele collega's die meedoen dat ze 's avonds vaak bij familie zaten en dan samen aten.
Maar ondertussen wel roepen dat er niet genoeg vaccins zijn. Duitsland, Hongarije, Slovakije, heel zuid amerika, Afrika hebben al besteld nochtans...Thierry Breton, de eurocommissaris die voor vaccinaties verantwoordelijk is, heeft enkele dagen geleden nog letterlijk gezegd dat ze geen Russische vaccins nodig hebben maar alles kunnen met eigen productie. Dus zelfs als zou Rusland ze aanbieden, de politici vinden ze niet nodig.
Je kan gelijk hebben., maar misschien ook helemaal niet. Maar als we niets doen, heb je nog veel langer geen vrijheid.Afgaande van vorig jaar is het vrij optimistisch om te denken dat we na 4 weken terug vrijheid krijgen.
(vrtnws liveblog)De resultaten die farmabedrijf AstraZeneca gisteren in de Verenigde Staten over de doeltreffendheid van zijn coronavaccin gepresenteerd heeft, zijn mogelijk gebaseerd op verouderde en onvolledige gegevens. Dat beweert het Amerikaanse Nationaal Instituut voor Allergieën en Infectieziekten (NIAID), dat de klinische studies van het bedrijf geëvalueerd heeft.
Dat weet je ook nietJe kan gelijk hebben., maar misschien ook helemaal niet. Maar als we niets doen, heb je nog veel langer geen vrijheid.
tis allemaal gokwerk. Het kan ook goed zijn dat het 0,0 uitmaakt of we nu in lockdown gaan of niet.Dat is technisch gezien niet waar. In principe maakt het niet uit wanneer strengere maatregelen / lockdown plaatsvinden. Het eindgetal is hetzelfde.Je kan gelijk hebben., maar misschien ook helemaal niet. Maar als we niets doen, heb je nog veel langer geen vrijheid.

Tja compleet belachelijk, we vaccineren net om het oude leven terug op te pikken en dan komen ze met zo een zaken af. Wie luistert daar nog naar?"Advies in Duitsland om rest van het jaar niet meer te reizen"
![]()
Tja compleet belachelijk, we vaccineren net om het oude leven terug op te pikken en dan komen ze met zo een zaken af. Wie luistert daar nog naar?
Ze hebben gezegd dat ze niet meer aan de grens gingen staan he. Ikzelf werk in Nederland en heb nog geen controle gehad, maar heb wel al mensen gehoord dat er wel degelijk controle is.Ik rij 3/4 keer per week naar NL en kan bevestigen dat ik nog geen enkele controle heb gezien aan de grens. In de 1e lockdown vorig jaar was dat wel (bijna dagelijks) het geval.
Wa?!Net een voorstel gekregen van een winkel die een paasactie uitgewerkt heeft.
Voorstel: Jacht op gouden eieren, daar zijn prijzen mee te winnen
Verwachte opkomst: een goeie 1500 man
Ge zou denken dat ze het snappen, maar nee