Natuurlijk zit het overal. Dat weet iedereen. Scholen en bedrijven zijn echter grote motoren dezer dagen. Vandaar dat scholen met extra maatregelen moeten komen. Als het woord van de premier (hij had het, toen hij dat zei, niet eens over beslissingen of maatregelen dus dat zinnetje 'voor mensen die denken dat politieke beslissingen bewijzen zijn' slaat echt volledig nergens op) voor jou nog niet genoeg is dan weet ik het ook niet. Als dat echt flagrant fout zou zijn geweest hadden we het al wel lang gehoord. Los van dit citeer jij in je vorige bericht 1 persoon die vindt dat er wat veel aandacht ging naar scholen, en in datzelfde citaat zegt ze trouwens ook dat dat terecht was. Dat versus clusteronderzoek, de woorden van de premier, de besmettingscijfers, het feit dat scholen extra maatregelen moeten nemen, het feit dat de premier al had samen gezeten met scholen eerder in de week maakt dat ik toch geneigd ben om te geloven dat er wel degelijk een probleem is in de scholen.
Maar goed, ik heb echt geen zin om hier discussies met jou te blijven voeren over semantiek zodat jij je gelijk kan blijven krijgen dus laat ik het hier bij.