Over de posts van gisteren:
Plots loopt dus de hele bevolking rond met glas op straat en spelen ze collectief muziek.
op dat moment was het enkel een voorstel van Kurz en zoals konverwacht worden is het eindresultaat zelfs nog geen flauw afkooksel, want iedereen die negatief getest werd, zou ook zo'n ding krijgen. Gaat dus gewoon over vereenvoudiging van 20 verschillende attesten die er bestaan.
Totaal onzinnig, je baseert je op voorlopige cijfers. Om je een idee te geven: op 18/02 werd er voor 16/02 101309 vaccins geregistreerd als gevaccineerd. Nu zijn het er 128819.
Soit, het werd hier al vermeld gisteren bij de meeste posts, maar het moest nog even van me af.
Minijeffrey zei:Nog meer repressie in het "liberale" Gent: geen muziek en glas meer. Dus omdat men 1.000 jongeren niet onder controle krijgt moet de hele bevolking maar opnieuw boeten.
Plots loopt dus de hele bevolking rond met glas op straat en spelen ze collectief muziek.
Racing_Genk zei:Nu willen ze zo een coronapas invoeren voor mensen die een vaccin hebben gekregen, die dan extra privileges krijgen zoals reizen.
op dat moment was het enkel een voorstel van Kurz en zoals konverwacht worden is het eindresultaat zelfs nog geen flauw afkooksel, want iedereen die negatief getest werd, zou ook zo'n ding krijgen. Gaat dus gewoon over vereenvoudiging van 20 verschillende attesten die er bestaan.
Fitzcarraldo"" zei:Deze week worden er gemiddeld een kleine 11.000 vaccinaties per dag gezet in België. Waar andere landen versnellen of op z'n minst hetzelfde tempo kunnen houden, neemt het aantal vaccinaties per dag in België een duik de laatste 2 weken.
Totaal onzinnig, je baseert je op voorlopige cijfers. Om je een idee te geven: op 18/02 werd er voor 16/02 101309 vaccins geregistreerd als gevaccineerd. Nu zijn het er 128819.
iemand komt nog geen uur per dag in de media, als je dan de indruk hebt dat die meer in de media optreeds dan in de kliniek, heb je duidelijk een raar idee over tijdsbesef.Stuyfmans zei:Als hij daar effectief nog een functie uitvoert, al heb ik de indruk dat die tegenwoordig meer in de media optreedt dan in de kliniek.
Ik ken ook mensen die uit hun nek kletsen. Zo'n doos met vaccins is écht niet zo groot en gezien de grote volumes aan zo'n -70graden diepvriezers hier is dat het probleem niet. De aantallen die men van Pfizer krijt zijn al dagenlang dezelfde en men vraagt net om hogere volumes, dus het zou me héél sterk verbazen of klopt wat jij hoorde van iemand die ergens bij Pfizer instaat voor een deel van een productielijn die niks met vaccins te maken heeft.Kingrotra zei:Ik ken iemand die bij Pfizer werkt, die zegt dat ze meer kunnen leveren maar door de gebrekkige keten bij de overheid dit geen mogelijkheid is waardoor vaccins soms naar andere landen vertrekken terwijl die perfect voor Belgie hadden kunnen zijn. Geen idee of hij liegt of niet.
Eigen onderzoek die niks waard is vergelijken met een onderzoek dat mss wel sensationeel gebracht werd. Als je HLN te weinig nuancering verwijt, moet je niet zelf even erg doen.Monkeytiger zei:Ik ken ondertussen al meer als 15 personen die het gehad hebben met zeer milde symptomen, enkelingen daarvan een weekje serieus ziek en 1 iemand die heel sportief is en op sportief vlak gewoon merkt dat het niet 100% de oude is.
1 op 3 , weer een zeer goed onderzoek mijn gedacht.
Soit, het werd hier al vermeld gisteren bij de meeste posts, maar het moest nog even van me af.
Of zou het zijn om zijn werelddominantie te gaan bereiken
. Alleen krijgen zij een serieuze extra "injectie" van Sinovac/Sputnik. Geen idee wat de kwaliteit van de studies over deze vaccins zijn.