Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
En van die met de bus zijn gekomen zijn er ouders die ambulances hebben opgetrommeld
Hopelijk mogen ze die kosten ook volledig betalen
De media toch, doemzaaierij he. Jongeren worden niet erg ziek van corona als ik dit in dit topic lees.HLN - Twee jongeren die na positieve coronatest van Spanje naar België terugkeerden, opgenomen in ziekenhuis
Dat escaleert snel, voor sommigen onder hen was de ambulance wss nuttig.

Ahnee he, alleen oude mensen met 1 been in het graf kunnen zien worden!HLN - Twee jongeren die na positieve coronatest van Spanje naar België terugkeerden, opgenomen in ziekenhuis
.Even scheef bekeken als ik in maart 2020 toen ik terugkwam van skiverlof.Altijd die zondebok campagnes tijdens corona.
Langs de andere kant wel goed dat ze de zondebok nu enkel hebben gelegd op buitenlandse jongeren kampen ipv de gewone reiziger zoals op het begin van het jaar.
Ik vertrek overmorgen met de auto voor 3 weken. Ben benieuwd naar wat voor sfeer ik terugkeer na mijn verlof.
Altijd die zondebok campagnes tijdens corona.
Langs de andere kant wel goed dat ze de zondebok nu enkel hebben gelegd op buitenlandse jongeren kampen ipv de gewone reiziger zoals op het begin van het jaar.
Ik vertrek overmorgen met de auto voor 3 weken. Ben benieuwd naar wat voor sfeer ik terugkeer na mijn verlof.

Wel vreemd in een relatief kleine groep jongeren twee hospitalisaties. Of zou er op de bus te veel gezopen zijnHLN - Twee jongeren die na positieve coronatest van Spanje naar België terugkeerden, opgenomen in ziekenhuis

Wtf? Is het het doel zo alle tieners en hun ouders te identificeren en aan de internetschandpaal te nagelen, of bij uitbreiding te cancelen ? Degoutant.Haha één van die ouders die hun covid-dochter kwam afhalen blijkt onthaalmoeder te zijn in Tienen.
netjes ! Allen uwen kleinen daar afzetten.

Wtf? Is het het doel zo alle tieners en hun ouders te identificeren en aan de internetschandpaal te nagelen, of bij uitbreiding te cancelen ? Degoutant.
Ze hebben een fout gemaakt - al kan je daarover zelfs discussiëren - maar dit is toch echt nergens voor nodig?![]()
Wtf? Is het het doel zo alle tieners en hun ouders te identificeren en aan de internetschandpaal te nagelen, of bij uitbreiding te cancelen ? Degoutant.
Ze hebben een fout gemaakt - al kan je daarover zelfs discussiëren - maar dit is toch echt nergens voor nodig?![]()
Ik kan al raden waar je de mosterd vandaan haalt, en ik denk dat je ‘weaponized’ verkeerd hebt vertaald.Veel mensen zien het hellend vlak niet, we zijn serieus aant glijden. Angst is bewapend door de media.
14 uur met zo een masker op lijkt me ook wel geen pretje anders , kzou ook slecht komenPositiviteitsratio bij reizigers uit Spanje is nu 4%. Tegenover 1% bij niet-reizigers.
Wel vreemd in een relatief kleine groep jongeren twee hospitalisaties. Of zou er op de bus te veel gezopen zijn![]()

*vaccin bij besmetting met delta variant (geen kritiek, vond uw zin gewoon raar en is denkek een typfoutNieuwe data van Public Health England die erop zou wijzen dat delta net beter beschermt tegen hospitalisatie (en dus waarschijnlijk ook tegen overlijden).
Dus mogelijk besmettelijker maar net minder gevaarlijk.![]()
)Dat betekend dan dat er in die Spaanse luchthaven geen controle werd gedaan of wat?![]()
Twee jongeren die na positieve coronatest van Spanje naar België terugkeerden, opgenomen in ziekenhuis
Een twintigtal Belgische jongeren die in Spanje positief testten voor het coronavirus, keerden de afgelopen dagen toch terug naar ons land. Katrien Corens van reisorganisatie Jongerentravel bevestigt dat de jongeren daarvoor vliegtuigtickets kregen van hun ouders. VTM NIEUWS vernam vanavond ook...www.hln.be
Minstens 20 jongeren vlogen ondanks positieve coronatest toch van Spanje naar België
Toch veel gaten in de regels whi. Normaal moeten ze ter plaatse uitzieken.
Geen idee of ze een pcr test in België gaan doen.
InderdaadVraag eerder is hoe ze op dat vliegtuig geraakt zijn ???zou nu toch nietmeer mogen voorvallen zoiets .