Chauffagist
Well-known member
Zeer triest verhaal. Beetje typisch Belgisch uitgangsgeweld waarbij de daders er goedkoop van af komen (zoals bij Mickey Peeters). Grootste angst dat dit ooit met mijn kinderen gebeurt... vandaar mijn haat t.o.v. nachtleven...Beetje een crosspost, dit gaat over een man die halfdoodgeschopt is in het centrum van Aalst en dringend medische hulp nodig had. Blijkbaar was er voor die man geen plaats op de spoeddienst in Aalst waardoor hij naar Brussel moest overgebracht worden, de man is uiteindelijk overleden.
Als blijkt dat die man - een gezonde dertiger en vader van twee kinderen nota bene - niet kon opgenomen worden in Aalst omdat ze daar voorrang geven aan coronapatiënten, dan begin ik mij toch wel ernstige vragen te stellen.
![]()
Yunus (36) overlijdt aan verwondingen na zinloos geweld: “Zijn kinderen zijn nog in shock door wat met hun papa is gebeurd”
Yunus Calik (36) uit Aalst is overleden. Hij werd vorige week het slachtoffer van zinloos geweld toen hij op weg naar huis in de Lange Zoutstraat werd aangevallen door maar liefst elf personen. Na enkele dagen in coma overleed hij woensdag aan zijn verwondingen. De familie reageert erg...www.nieuwsblad.be
Zijn schedel was verbrijzeld en ingestampt, kans op overleven is al quasi nihil in dergelijke gevallen. Weet niet of het door corona was dat ze hem naar Brussel gebracht hebben of wegens te ernstige verwondingen...