Comfortabele sneakers

Ben ik akkoord mee! Sommige mensen gaat dat gewoon af zo'n extravagante stijl, dus waarom niet.
Ik draag al jaar en dag skatestijl sneakers en dat is gewoon mijn ding. Ik zal over 't algemeen niet iets kopen dat megahard opvalt of waar ik mij mee bekeken voel.
@ikbenben vraagje: jouw skatestijl sneakers, heb je daar merken in die je zou aanraden? Bestaan die rond maat 35? Ik ben op zoek voor mijn oudste.

@ikbenben vraagje: jouw skatestijl sneakers, heb je daar merken in die je zou aanraden? Bestaan die rond maat 35? Ik ben op zoek voor mijn oudste.
Nike SB is in de winkel héél moeilijk aan te geraken, eerder totaal niet.
Zelf altijd zéér tevreden geweest van DC Shoes, van de eerste tot het laatste paar dat ik ooit gehad heb (en dat zijn er redelijk wat) waren ze allemaal super comfortabel. Bv op Zalando : https://www.zalando.be/kinderen/dc-shoes__maat-35/
Adidas Forum zijn ook zeer comfortabel en degelijk, die vind je ook vrij gemakkelijk.
Zelf geen ervaring met Etnies, Globe en Emerica maar wel ooit een paar Vans gehad.

Hangt er vanaf welke SB's je bedoeld. Het gaat hier over de Dunk SB, er bestaan nog andere Nike SB's (Ishod, Blazer, Nyjah, Janoski, Shane,...).
Sommige skateshops verkopen de Dunk SB's wel maar die zijn meestal binnen de dag uitverkocht, tenzij het buitenmaten zijn.

In welke richting moet je kijken als je iets zoekt zoals de adidas goodyears van vele jaten geleden?

Ik heb er van mij een paar maand geleden verkocht. Ik vrees er een beetje voor dat je die gemakkelijk gaat vinden.

Komen jordan 1 eigenlijk vlug terug beschikbaar? Ik wou de grijze met zwart en die waren op voorraad. Maar dan een paar dagen gewacht van te kopen en nu zijn ze natuurlijk uitverkocht.

Tenzij je er 50€ meer voor wil betalen ergens anders maar dat heb ik er niet voor over.

Eigenlijk echt onnozel dat nike helpt zulke praktijken in stand houden.

Jordan 1 komt meestal in beperkte oplage uit. Eenmaal uitverkocht zijn ze enkel in resale verkrijgbaar of als je chance hebt bij een andere verkoper zoals bv SNS, Snipes, Afew,...

Niet twijfelen met Jordan 1 als je die in stock ziet want die zyn soms in 5m uitverkocht.😜

Laatst bewerkt:
e0ee61c9c41e5b93f08ef527aa86625a71224671-1100x735.jpg

Nieuwe aanwinst

iemand ervaring met Asics Gel Lyte III? Zien er mij tof uit, eens iets anders als de zoveelste Nike/Adidas, maar ik weet niet of deze goed zitten met die gespleten tong?

Iemand ervaring met vinted?

Staan een paar ongedragen jordans op te koop van een hollandse verkoper voor 140€.

Maar buiten officiële webshops ben ik niet echt fan van zulke bedragen over te schrijven. Of om fakes te ontvangen.

lol vinted is een superplatform voor koop/verkoop en mega betrouwbaar.
Enkel staat het nu vol met mensen die fakes verkopen maar dat is redelijk duidelijk:
Username "slkjfsldkf"
mega goedkoop
0 reviews

als je twijfelt neem toch gewoon contact op met de verkoper en vraag hem een bewijs van aankoop ofzo.

Ik heb zelf al veel sneakers gekocht/verkocht met vinted

lol vinted is een superplatform voor koop/verkoop en mega betrouwbaar.
Enkel staat het nu vol met mensen die fakes verkopen maar dat is redelijk duidelijk:
Username "slkjfsldkf"
mega goedkoop
0 reviews

als je twijfelt neem toch gewoon contact op met de verkoper en vraag hem een bewijs van aankoop ofzo.

Ik heb zelf al veel sneakers gekocht/verkocht met vinted
Normaal staat er een uniek nummer in de tong van de jordans dat je op hun site kan checken zeker?

Terug
Bovenaan