Comfortabele sneakers

Nog is een hoge sneaker gekocht, draag ik enorm graag eigenlijk, heb er 4 tal die ik afwissel.

Je moet er voor zijn, hate it or love it! Het zijn er van Steve Madden.

074-BCC18-5374-4967-9107-ABA9-E70-A4-EF0.jpg

42-EADDF7-ACAA-4218-8586-9-E9979-F73358.jpg

Nog is een hoge sneaker gekocht, draag ik enorm graag eigenlijk, heb er 4 tal die ik afwissel.

Je moet er voor zijn, hate it or love it! Het zijn er van Steve Madden.

074-BCC18-5374-4967-9107-ABA9-E70-A4-EF0.jpg

42-EADDF7-ACAA-4218-8586-9-E9979-F73358.jpg
Hebben deze een lift binnenin of zijn ze gewoon plat? Ik ben fan van hightops maar niet die met zo een binnen-verhoog. Ik vind ze cool!

Hebben deze een lift binnenin of zijn ze gewoon plat? Ik ben fan van hightops maar niet die met zo een binnen-verhoog. Ik vind ze cool!

Aangezien ik mannelijk ben hoop ik dat ze gewoon plat zijn :unsure:

Ze worden volgende week geleverd.

Sorry, echt mijn ding niet :unsure:
Chance dat niet iedereen dezelfde smaak heeft hé want anders zou het maar saai zijn!

Met alle respect maar dat zijn toch schoenen voor vrouwen?

Ik snap wat ge wilt zeggen maar ik vind zoiets perfect draagbaar voor mannen.

Nu goed, moest iedereen dezelfde smaak hebben zou het maar saai zijn.

Sommige schoenen die hier zijn gepasseerd vind ik ook afschuwelijk.

Ik stel mij vooral de vraag hoe je dat combineert met uw outfit.
Daar draag je toch een skinny op of uw broek omgeplooid tot boven de enkels op?
En wat voor kledij daarboven?

Ik heb alleen maar skinny broeken eigenlijk maar skinny broeken die net iets smaller zijn dan slim fit.

En ik draag enkel hemdjes, heb er een stuk of 30 in alle geuren en kleuren.

Voor mensen met conventionele smaak (sorry) is dat nogal snel 'apart', 'vrouwelijk' of ver uit hun comfort zone.
Ik vind ze persoonlijk wel ok, maar ik ben dan ook wat gewoon en draag zelf ook dingen die door velen nogal verkeerd geïnterpreteerd worden (boots met hakken van 4 CM of sneakers met luipaard strips, bvb).

100% hetero trouwens ;)

Afhankelijk van je figuur en verdere stijl kan dat perfect.
Tis gelukkig niet de zoveelste uit de duizend sneaker. En als je voor zo een sneakers gaat vind ik hightops doorgaans het beste.
Vind het best ok om eens iets anders te zien dan de zoveelste veja, nike airforce, etc :sleep:

Ben ik akkoord mee! Sommige mensen gaat dat gewoon af zo'n extravagante stijl, dus waarom niet.
Ik draag al jaar en dag skatestijl sneakers en dat is gewoon mijn ding. Ik zal over 't algemeen niet iets kopen dat megahard opvalt of waar ik mij mee bekeken voel.

Ondertussen gepast en teruggestuurd.

Ze waren redelijk grijs van kleur en net iets te groot, jammer want ze waren best wel mooi.

De vriendin vond het niet erg dat ik ze heb teruggestuurd :unsure:

Terug
Bovenaan