Comfortabele sneakers

Hoewel ik Air Max'en mooi vind is het ook niet mijn stijl van schoen. Ik heb het eerder voor Nike Dunk, Adidas Forum en vergelijkbare modellen.

Sommige Air Max'en vind ik heel mooi en draag ik ook.
Ik draag alle soorten schoenen, maar heb toch altijd een paar Maxen de laatste jaren.

Ik vind die zool persoonlijk te dik. Ik ben vorige week ook in een schoenenwinkel geweest en het is echt opvallend hoeveel van die sportieve modellen er in de winkelrek staan. Ik begrijp dat toch niet zo goed maar ieder z’n smaak natuurlijk. Mijn sloefkes waren ook versleten en ik heb deze mee naar huis genomen, met advies van de verkoopster (nog nooit van dit merk gehoord eerlijk gezegd):

Bekijk bijlage 8635
Die lijken wel erg hard op Veja's vind ik.

Onlangs een bod van 170€ gezet op Stockx op deze Dunks. Krijg ik vandaag toch wel een mail dat ik ze "gewonnen" heb, totaal niet verwacht eigenlijk 😅 Tijdje geleden stonden ze ruim boven budget maar zag onlangs dat ze wat gezakt waren.

w1Gv0Mg.png

Onlangs een bod van 170€ gezet op Stockx op deze Dunks. Krijg ik vandaag toch wel een mail dat ik ze "gewonnen" heb, totaal niet verwacht eigenlijk 😅 Tijdje geleden stonden ze ruim boven budget maar zag onlangs dat ze wat gezakt waren.

w1Gv0Mg.png
die zijn schoon, én heel wearable

Koop je ook nog wel iets anders dan dunks ben? :p
Tequila en Rum 🤪

Nee, valt nog mee ze.
Heb 4 paar Dunks nu (2 gewone en 2 SB's), 2 paar Nike Janoski (gewoon en slip on), 2 paar Adidas Forum, 2 paar Yeezy 350, 3 paar DC Shoes , 1 paar Puma Suede en 1 paar lederen Puma's.
Verder nog 3 paar Camel Shoes (1 paar deftige klassieke herenschoenen, 1 paar klassieke bottines en 1 paar trendy bottines).
Voila, nu weet ge van den eerste keer hoeveel schoenen ik heb 😜 Denk dat het nog wel meevalt zeker?

Met pijn in het hart mijn collectie Adidas NMD R1 Star wars schoenen verkocht.
Was meer collectors item dan een schoen om te dragen

Ga mijn chunky dunky's ook weg doen. Ik vind ze zelf prachtig maar zijn niet echt schoenen om te dragen.

Idd, leuke schoenen om te verzamelen maar niet echt iets om te dragen.
Heb je ze met de speciale doos?
Bij mij moeten ze draagbaar zijn, anders verkoop ik ze gewoon.

Ben aan het twijfelen om air jordans te kopen. Vind het wel heel coole sneakers maar vanaf een bepaalde leeftijd is het toch maar cringe aan een kant..

Bwa, hangt er vanaf welk model en kleuren en hoe je voor de rest gekleed bent.
Imo staat er geen leeftijd op sneakers.

Ik vind die zool persoonlijk te dik. Ik ben vorige week ook in een schoenenwinkel geweest en het is echt opvallend hoeveel van die sportieve modellen er in de winkelrek staan. Ik begrijp dat toch niet zo goed maar ieder z’n smaak natuurlijk. Mijn sloefkes waren ook versleten en ik heb deze mee naar huis genomen, met advies van de verkoopster (nog nooit van dit merk gehoord eerlijk gezegd):

Bekijk bijlage 8635
Ik heb die ook gekocht. Maar die stinken keihard...! Nee, niet naar zweetvoeten, maar een hele chemische geur?

Terug
Bovenaan