Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Die lijken wel erg hard op Veja's vind ik.Ik vind die zool persoonlijk te dik. Ik ben vorige week ook in een schoenenwinkel geweest en het is echt opvallend hoeveel van die sportieve modellen er in de winkelrek staan. Ik begrijp dat toch niet zo goed maar ieder z’n smaak natuurlijk. Mijn sloefkes waren ook versleten en ik heb deze mee naar huis genomen, met advies van de verkoopster (nog nooit van dit merk gehoord eerlijk gezegd):
Bekijk bijlage 8635
die zijn schoon, én heel wearableOnlangs een bod van 170€ gezet op Stockx op deze Dunks. Krijg ik vandaag toch wel een mail dat ik ze "gewonnen" heb, totaal niet verwacht eigenlijkTijdje geleden stonden ze ruim boven budget maar zag onlangs dat ze wat gezakt waren.
![]()
Tequila en RumKoop je ook nog wel iets anders dan dunks ben?![]()
Denk dat het nog wel meevalt zeker?Vind ik dus ook dat het nog meevaltValt nog mee, mijn vrouw heeft een 150 paaren ikzelf 40 tal denk ik.

Ken het gevoel met mijn Towelies paar maand geleden.Met pijn in het hart mijn collectie Adidas NMD R1 Star wars schoenen verkocht.
Was meer collectors item dan een schoen om te dragen
Wut, die prijs, OMGGa mijn chunky dunky's ook weg doen. Ik vind ze zelf prachtig maar zijn niet echt schoenen om te dragen.
Nee helaas niet met speciale doosIdd, leuke schoenen om te verzamelen maar niet echt iets om te dragen.
Heb je ze met de speciale doos?
Bij mij moeten ze draagbaar zijn, anders verkoop ik ze gewoon.
Ik heb die ook gekocht. Maar die stinken keihard...! Nee, niet naar zweetvoeten, maar een hele chemische geur?Ik vind die zool persoonlijk te dik. Ik ben vorige week ook in een schoenenwinkel geweest en het is echt opvallend hoeveel van die sportieve modellen er in de winkelrek staan. Ik begrijp dat toch niet zo goed maar ieder z’n smaak natuurlijk. Mijn sloefkes waren ook versleten en ik heb deze mee naar huis genomen, met advies van de verkoopster (nog nooit van dit merk gehoord eerlijk gezegd):
Bekijk bijlage 8635
Dat is de lijm waarmee ze gemaakt zijn. Er zijn veel sneakers die dit hebben.Ik heb die ook gekocht. Maar die stinken keihard...! Nee, niet naar zweetvoeten, maar een hele chemische geur?