Comfortabele sneakers

Hoe zit het eigenlijk met importkosten als ge koopt via klekt of stockx?
Geen importkosten. De prijs die je uiteindelijk betaald in je winkelmand zitten verzendkosten en kosten voor Stockx of Klekt inbegrepen.
Ik dacht dat 10% hun aandeel van het bedrag is, dus een schoen die 200€ staat betaal je uiteindelijk +-230€. Zelfde geld voor verkopen, als je 200€ vraagt gaat er 10% en verzendkosten af en heb je +-170€.

Iemand met Air Force 1? Al langer fan van
het model maar nog niet gekocht.

Op klekt paar interessante zien staan, zijn die tts of half maatje lager gaan?

Iemand met Air Force 1? Al langer fan van
het model maar nog niet gekocht.

Op klekt paar interessante zien staan, zijn die tts of half maatje lager gaan?
Yes, heb deze vorige maand deze voor vet eerst gekocht.

In nike janoski heb ik een 42,4 - 43
In nike dunk low heb ik 42,5
Mijn nike dunk high 43 al zou 42,5 ook passen.

En de AF1 heb ik een 42
Wel zeer moeilijk om in te geraken maar ze zijn zeker niet te klein

Als die stijl je nu gewoon niet aanstaat maakt dat je echt niet minder sneakerfan hoor :p
Voila! (y)
Heb wel al een paar keer er geconfigureerd met de Nike By You en vond ze echt mooi, zelfs paar keer bijna op 't punt gestaan van te bestellen maar uiteindelijk toch niet gedaan want....die zool 😜

Ik vond ze eigenlijk ook ze net “dat” niet hadden.

Das eigenlijk ook de reden dat ik ze gekocht heb, ze zijn makkelijk aan te geraken, en zo geef ik minder om de schoen en zal ik ze sneller dragen :p

Ook AF1 gekocht maar geretourneerd want ik vond ze met die zool toch nogal zwaar ogen aan mijn voeten. Jammer dat ze (doelbewust) die Jordan 1 in zo kleine oplagen produceren want die vind ik wel leuk.

Heb ze terug verkocht, waren toch iets te 'opvallend' om te dragen.
jordan 4 university blue gekocht in de plaats.

Ik vind het nogal "veel schoen" zo'n Jordan 4 en dan in 't geel....ik kan het mij inbeelden 😋
Maar het University Blue valt toch ook op imo.

De jordans zijn precies terug zwaar in. Of zou Kobe Ilsen er iets mee te maken hebben...
I'll stick to my amx 1 en 90's.

Terug
Bovenaan