Comfortabele sneakers

Hoe werken die drafts in de sneakers app van Nike eigenlijk? Ik heb alvast een "notify me" aangekruist bij de schoen die ik graag zou hebben. Is het dan kwestie van zo snel mogelijk erbij te zijn op het uur van de release, of worden ze compleet willekeurig toegewezen?

Hoe werken die drafts in de sneakers app van Nike eigenlijk? Ik heb alvast een "notify me" aangekruist bij de schoen die ik graag zou hebben. Is het dan kwestie van zo snel mogelijk erbij te zijn op het uur van de release, of worden ze compleet willekeurig toegewezen?
Inderdaad. Om 9u start de raffle en heb je een kwartier de tijd om te registreren. Hoe sneller dit gebeurd hoe beter je kansen.

Ik had net een nieuwe visakaart en dus nog niet toegevoegd in de snkrs app

Iemand voor die SB dunks gegaan??
Visa werkt niet heel goed op de snkrs app heb ik al gemerkt. Ik moet soms x-aantal keren proberen tegen dat het effectief lukt.
Paypal werkt direct maar je moet het wel telkens opnieuw vooraf activeren.

Yep, maar zoals gewoonlijk was het weer niks.

Ik had net een nieuwe visakaart en dus nog niet toegevoegd in de snkrs app

Iemand voor die SB dunks gegaan??

Visa werkt niet heel goed op de snkrs app heb ik al gemerkt. Ik moet soms x-aantal keren proberen tegen dat het effectief lukt.
Paypal werkt direct maar je moet het wel telkens opnieuw vooraf activeren.

Yep, maar zoals gewoonlijk was het weer niks.
Ook geprobeerd, ook niks.

Deze gekocht vorige week.
Gewoon omdat ik ze niet super nice vind, zijn ze ideaal om te dragen.

Anders blijven die toch maar in de doos zitten.

Voor mijn verjaardag ook witte nike air force 1 gekregen van mijn vrouw, ook met de bedoeling ze gewoon te dragen, als is de drempel hier al weer iets hoger om ze aan te doen, nuja deze zijn toch tijdloos en makkelijk te fixen dus zal ze wel meer dragen.

Valt alleen tegen van comfort moet ik zeggen.moest ook al een schoenmaat kleiner gaan als in men andere schoenen

Deze zijn mijn laatste. Ook nog niet aangedaan...word nog altijd blij als ik ze zie staan :p (in de woonkamer..)
air-jordan-1-mid-white-pollen-black-1-1000.png

Ik zit ook nog altijd op ongedragen sneakers. Corona, nog niet veel buiten geweest. Misschien moet ik ze gewoon verkopen.

air-jordan-1-high-rust-shadow-light-army-555088-033-preview6.jpg

1. FLOW​

A flow release is basically "first come first serve" (FCFS). Most people are used to FCFS releases from other sites. Nike doesn't do FLOW releases very often, and when it does it's usually for surprise restocks.

2. LEO​

LEO releases are the most common types of releases. LEO is similar to FLOW (FCFS) but contains a raffle aspect to it.

The way a LEO drop works is you enter your accounts to purchase the shoe. Nike will randomly pick from the first accounts that entered entries that will be allowed to continue with purchasing the shoe. The number of entries picked depends on stock for the size you chose.

With a LEO release Nike starts picking winners at :02 which is why it's best to get all of your accounts entered within the first 2 minutes of the draw.

3. DAN​

With a DAN release Nike will give people 10-30 minutes to enter their accounts. Like a raffle, Nike will pick entries to win the shoe and go through with checkout.

Nike usually does DAN for their most limited releases.

For LEO and DAN releases it really comes down to luck. The more accounts you enter the higher chance you have of winning.

Dus zorg dat je er bij de eerste 2 minuten bij bent. Ook nog enkele andere dingen die ik zie rond circuleren; zet uw geslacht op vrouw, zorg dat betaalmethode paypal is.

Laatst bewerkt:
Ik zit ook nog altijd op ongedragen sneakers. Corona, nog niet veel buiten geweest. Misschien moet ik ze gewoon verkopen.

air-jordan-1-high-rust-shadow-light-army-555088-033-preview6.jpg

1. FLOW​

A flow release is basically "first come first serve" (FCFS). Most people are used to FCFS releases from other sites. Nike doesn't do FLOW releases very often, and when it does it's usually for surprise restocks.

2. LEO​

LEO releases are the most common types of releases. LEO is similar to FLOW (FCFS) but contains a raffle aspect to it.

The way a LEO drop works is you enter your accounts to purchase the shoe. Nike will randomly pick from the first accounts that entered entries that will be allowed to continue with purchasing the shoe. The number of entries picked depends on stock for the size you chose.

With a LEO release Nike starts picking winners at :02 which is why it's best to get all of your accounts entered within the first 2 minutes of the draw.

3. DAN​

With a DAN release Nike will give people 10-30 minutes to enter their accounts. Like a raffle, Nike will pick entries to win the shoe and go through with checkout.

Nike usually does DAN for their most limited releases.

For LEO and DAN releases it really comes down to luck. The more accounts you enter the higher chance you have of winning.

Dus zorg dat je er bij de eerste 2 minuten bij bent. Ook nog enkele andere dingen die ik zie rond circuleren; zet uw geslacht op vrouw, zorg dat betaalmethode paypal is.
Deze zijn wel speciaal mooi, wat hebt ge die betaald?

Deze zijn wel speciaal mooi, wat hebt ge die betaald?
Staan op Stockx zelfs quasi retail prijs gezien weinig interesse. (precies ne love it or hate it schoen)

Google maar "Stockx aj 1 rust" 180-190 ish dollar tegenwoordig? Hangt af van de maat.

Het bruine leer is in het echt wel ietsje lichter moet ik zeggen. Moest het je interesseren voor je ze van Stockx oppikt, haal ik ze wel uit de doos en maak ik een pic.

Overigens is het altijd wel eens interessant om na een release eens enkele dagen erna te gaan kijken op Stockx als je de loterij mist. Soms is er wegens schijnbaar rare reden geen enkele interesse in een schoen. Zo was er een tijdje geleden de ene "gewone" aj1 na de andere wat de prijs gewoon tankte.

Laatst bewerkt:
Overigens is het altijd wel eens interessant om na een release eens enkele dagen erna te gaan kijken op Stockx als je de loterij mist. Soms is er wegens schijnbaar rare reden geen enkele interesse in een schoen. Zo was er een tijdje geleden de ene "gewone" aj1 na de andere wat de prijs gewoon tankte.
Zot eh! Soms is het echt moeilijk in te schatten of ze effectief iets waard zijn of niet na release.
Mijn persoonlijk beste voorbeeld zijn de Adidas Bad Bunny black. In bruin staan ze +600€ maar in zwart gaan ze maar voor +200€.

Allé, uiteindelijk besloten om mijn Adidas Bad Bunny te koop te zetten en na een paar uur waren ze al verkocht 😝
Wel niet echt winst op gemaakt, gewoon break even. In 't zwart is de resale prijs echt een tegenvaller.
Ik ga proberen de SB Dunks Fog in de plaats te kopen met niet al te veel opleg.

Terug
Bovenaan