Comfortabele sneakers

Voor mij waren de Adidas goodyear quasi unbeaten..jammer dat ze er niet meer zijn.

Voor de geïnteresseerden, bij Klekt krijg je tot morgenavond 10% korting met de kortingscode BX10.
Had ik het geweten had ik nog even gewacht, dan had ik mijn nieuwe dunks nog 5€ goedkoper kunnen krijgen dan op Stockx door deze korting.

Deze zijn voor mij nu ook onderweg.
Nu stop ik er toch even mee 😝

jmtwAbS.png
Hoe noemen deze precies, wat zijn de materialen, en zijn dit sb?

thx, ondertussen gevonden , en ondertussen besteld ook... (was bij payment method)

Ik dacht dat deze meteen richting de 300 gingen gaan, had ik er nog sneller bij geweest had ik ze wss nog goedkoper kunnen hebben...

Heb size 9, was 224 euro inclusief , en met de disount code 204,10 EUR ik neem die insurance toch mee ze, geen goesting in gezever op zulke bedragen...

Merci man, deze vond ik instant schoon toen ik ze in de app zag... combinatie van zwart en bruin/beige vind ik altijd top...

En mijn club 58 zijn sindsdien ook met bijna 180 euro gestegen in mijn maat bij klekt (waar ik ze gekocht heb), crazy wel...

is ook wel crazy om te zien dat de prijs met 5 euro omhoog gaat nadat ik ze heb besteld

Laatst bewerkt:
thx, ondertussen gevonden , en ondertussen besteld ook... (was bij payment method)

Ik dacht dat deze meteen richting de 300 gingen gaan, had ik er nog sneller bij geweest had ik ze wss nog goedkoper kunnen hebben...

Heb size 9, was 224 euro inclusief , en met de disount code 204,10 EUR ik neem die insurance toch mee ze, geen goesting in gezever op zulke bedragen...

Merci man, deze vond ik instant schoon toen ik ze in de app zag... combinatie van zwart en bruin/beige vind ik altijd top...

En mijn club 58 zijn sindsdien ook met bijna 180 euro gestegen in mijn maat bij klekt (waar ik ze gekocht heb), crazy wel...

is ook wel crazy om te zien dat de prijs met 5 euro omhoog gaat nadat ik ze heb besteld
Ik vermoed dat ze nog gaan stijgen in prijs. Met mijn vorige (SB Dunk Unbleached Lilac) heb ik mij daar ook laten aan vangen. Ze waren te klein en heb ze dan weer verkocht maar omdat de prijs op die moment vrij laag stond heb ik er een beetje verlies op gehad. Nu, een aantal maanden later, staan ze meer dan 100€ duurder dan toen ik ze gekocht had!
Ik heb mijn Fog's op Stockx gekocht, op die moment waren ze daar goedkoper. Ik heb wel een US10.
Ik heb ooit signature DC Shoes gehad in die kleurencombo en dat waren mijn favoriete sneakers ooit, vandaar dat deze ook wel op mijn verlanglijstje stonden.
Die prijzen schommelen gewoon omdat dat de prijzen zijn die men er voor vraagt. Als ik mijn towelies verkocht had ging de prijs ook ineens omhoog, dat is omdat de volgende verkoper in rij er meer voor vraagt. Zo gaat de prijs ook omhoog, van het moment dat alle laagste vraagprijzen weg zijn stijgt het gewoon weer. Als ge geen haast het met een paar te verkopen zet ge ze aan een hoger bedrag en wacht ge gewoon tot ze aan uw vraagprijs zitten.

En, bij u al iets in aantocht? Hier op weg naar DE, klekt dus...

Ik hoop maar dat dit goedkomt en het pakje zijn weg kan vinden naar hier gezien de drukke periode

Ja ze, heb ze al van maandag. Bij mij komen ze wel van Stockx, misschien daarom?

Nu ik een maat groter genomen heb voor de SB's tov de gewone Dunks zitten ze perfect! Spijtig dat ik dit niet met de Lilac's gedaan had want ondertussen zijn de prijzen daarvan de hoogte in gegaan.

Ja ze, heb ze al van maandag. Bij mij komen ze wel van Stockx, misschien daarom?

Nu ik een maat groter genomen heb voor de SB's tov de gewone Dunks zitten ze perfect! Spijtig dat ik dit niet met de Lilac's gedaan had want ondertussen zijn de prijzen daarvan de hoogte in gegaan.
En, hoe geven ze in t echt?

Mooie kwaliteit suede en ziet er zeer goed uit. Heb wel de zwarte veters laten zitten terwijl ik eerst wou wisselen met de grijze. Zo is het wat meer low-profile.

mOVygrY.jpeg

Pakje om 9 uur s ochtends, die van UPS zijn er altijd vroeg bij...

Ben echt supercontent hiervan, ik ga ze wel meteen met imperméable product inspuiten

US 9 is echt mijn maat, ze zitten goed en echt schone kleuren, ben tevreden van mijn aankoop

Van waar ken ik deze nog 😜
Ik heb eigenlijk nog geen enkele sneaker behandeld. Zo'n zwarte zie je toch geen vlekken op en degene waar je het wel op ziet draag ik enkel als het droog is.
Ja, ik heb een US9.5 bij een gewone dunk en een US10 bij de SB's. Je merkt duidelijk dat deze toch meer vulling hebben.

Terug
Bovenaan