Comfortabele sneakers

Mijn eerste paar yeezy's besteld. Geen 100% fan van de schoen maar lees overal dat ze zo comfortabel zitten
Welke?
Persoonlijk vind ik enkel de 350 mooi en de 380 kan er nog door. De rest is echt mijn ding niet.
De 350 is idd de meest comfortabele schoen die ik al aan gehad heb.

Deze die komen binnenkort nog uit (MX Rock), die zou ik ook nog durven aanschaffen.

adidas-yeezy-350-v2-mx-rock-gw3774-release-date-1-2.jpg

Tuurlijk wel. Het is dan ook niet de bedoeling dat je ze aandoet als het regent 😜
Qua comfort zijn ze top, de zool is met Ultraboost technologie van Adidas en de de bovenkant is "primeknit".

Allé, zo mooi 🤣

adidas-YEEZY-450-Dark-Sulfur-7.jpg

Nee, de 350 is imo de enigste die mooi is. In het begin was ik er ook zo niet voor maar hoe meer ik het model zag hoe beter ik het begon te vinden. Heb zelf 2 paar (Beluga 2.0 en Ash Pearl) die ik mooi vind maar ik denk dat ik het ook bij deze 2 ga houden.

Grote kans dat ik deze ga kopen, heb er een bod op gedaan.

E-W8fggWYBsuU7V.jpg
Damn, ze zijn vandaag toegekomen maar ze zijn net wat te krap voor mij. Ik had een 43 (US9.5) besteld zoals mijn gewone dunks maar was blijkbaar toch beter voor een 44 (US10) gegaan.
Zal ze dan maar weer verkopen :(

Allé, zo mooi 🤣

adidas-YEEZY-450-Dark-Sulfur-7.jpg

Nee, de 350 is imo de enigste die mooi is. In het begin was ik er ook zo niet voor maar hoe meer ik het model zag hoe beter ik het begon te vinden. Heb zelf 2 paar (Beluga 2.0 en Ash Pearl) die ik mooi vind maar ik denk dat ik het ook bij deze 2 ga houden.
deze zyn echt afgrijselijk

Terug
Bovenaan