Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Tuurlijk, waarom niet. Mijn Jordans zijn in principe ook een vrouwenmodel.Die zou ik als man ook nog durven dragen![]()
Maar goed jij bent dan ook een beetje fluïde ehTuurlijk, waarom niet. Mijn Jordans zijn in principe ook een vrouwenmodel.

Nen echte vent durft ook eens iets vrouwelijks te dragen!Maar goed jij bent dan ook een beetje fluïde eh
Denk wel dat die Jordans mooi matchen met uw Michael Kors handtas!

Als het lederen zijn kuis ik dat gewoon met een vochtige doek, eventueel met wat zeep op.Kent iemand betrouwbare en goedwerkende producten om witte sneakers terug zo wit mogelijk te krijgen? Het gaat om schoenen die niet vuil vuil zijn, maar wel al een jaar lang meermaals per week gedragen worden en dus duidelijke sporen van gebruik hebben, dus het mag wel een stevig product zijn.
Geen idee, ik koop zo goed als altijd online tegenwoordig.Op zoek naar nieuwe sneakers, moeilijke zoektocht precies. In het waasland ( torfs / tims / van haeren ) niet echt mijn goesting te vinden of schoenen niet in de goeie maat (46). Nog opties? Werk in Gent maar ken daar niets buiten de veldstraat (die ik liever niet doe).
zoveel goeie winkels daar dicht bij u : footlocker, snipes, JD, ...Deed dat vroeger met een washandje en met dash...
Op zoek naar nieuwe sneakers, moeilijke zoektocht precies. In het waasland ( torfs / tims / van haeren ) niet echt mijn goesting te vinden of schoenen niet in de goeie maat (46). Nog opties? Werk in Gent maar ken daar niets buiten de veldstraat (die ik liever niet doe).
Een paar of 20 denk ik, weet niet exact. Het zijn ook niet allemaal sneakers.Verkoop jij die dan door of heb jij absurd veel schoenen?