Comfortabele sneakers

Maar goed jij bent dan ook een beetje fluïde eh :p
Denk wel dat die Jordans mooi matchen met uw Michael Kors handtas!
Nen echte vent durft ook eens iets vrouwelijks te dragen! 😜

Gebeurd wel meer dat een vrouwenmodel veel meer belangstelling krijgt door de mannen dan door vrouwen zelf. Mooi voorbeeld is de Off White Jordan 4 Sail. Buiten de maten zit daar eigenlijk geen verschil op met een mannenmodel. Ik ken trouwens geen enkele vrouw met een schoenmaat 43 😋

Kent iemand betrouwbare en goedwerkende producten om witte sneakers terug zo wit mogelijk te krijgen? Het gaat om schoenen die niet vuil vuil zijn, maar wel al een jaar lang meermaals per week gedragen worden en dus duidelijke sporen van gebruik hebben, dus het mag wel een stevig product zijn.

Deed dat vroeger met een washandje en met dash...

Op zoek naar nieuwe sneakers, moeilijke zoektocht precies. In het waasland ( torfs / tims / van haeren ) niet echt mijn goesting te vinden of schoenen niet in de goeie maat (46). Nog opties? Werk in Gent maar ken daar niets buiten de veldstraat (die ik liever niet doe).

Kent iemand betrouwbare en goedwerkende producten om witte sneakers terug zo wit mogelijk te krijgen? Het gaat om schoenen die niet vuil vuil zijn, maar wel al een jaar lang meermaals per week gedragen worden en dus duidelijke sporen van gebruik hebben, dus het mag wel een stevig product zijn.
Als het lederen zijn kuis ik dat gewoon met een vochtige doek, eventueel met wat zeep op.
Op zoek naar nieuwe sneakers, moeilijke zoektocht precies. In het waasland ( torfs / tims / van haeren ) niet echt mijn goesting te vinden of schoenen niet in de goeie maat (46). Nog opties? Werk in Gent maar ken daar niets buiten de veldstraat (die ik liever niet doe).
Geen idee, ik koop zo goed als altijd online tegenwoordig.

Deed dat vroeger met een washandje en met dash...

zoveel goeie winkels daar dicht bij u : footlocker, snipes, JD, ...

Grote kans dat ik deze ga kopen, heb er een bod op gedaan.

E-W8fggWYBsuU7V.jpg

180€ excl kosten (totaal komt op 202€), op Stockx gekocht.
Had ze al een tijdje in de gaten maar ik denk dat ze hier niet gaan uitgebracht worden.

Verkoop jij die dan door of heb jij absurd veel schoenen?
Een paar of 20 denk ik, weet niet exact. Het zijn ook niet allemaal sneakers.
Voorlopig nog geen verkocht. Mijn Jordans staan wel te koop maar er is precies niet veel interesse 😋
Heb nog 1 paar staan die ik van plan ben om mettertijd ook te verkopen, de rest draag ik met gelegenheden.

welke doe je mss weer weg dan?

Ik heb nog maar 1 paar terug verkocht en dat zijn de blauwe supreme dunks. Met dat geld heb ik de lage Jordan fragment x travis scott gekocht. Durf ze wel niet dragen :rofl:

De Towelies. Ga ze toch niet dragen maar ik vind het ze wel super, dat wel. Als het is om ze gewoon te verzamelen kan ik ze even goed verkopen, ik zou liever al mijn schoenen willen dragen. Ook het enigste paar dat iets of wat waard is dat ik heb.
Ja, Travis Scott's zou ik ook niet durven dragen. Schoenen die echt veel waard zijn hou je best bij als investering ofwel gewoon doorverkopen.
Ik ga ook meedoen voor de Air Max 1 Patta maar dan wel puur om te verkopen, is niet echt mijn type schoen anders.

ja ben ook ingeschreven maar buiten mijn habibi's nog nooit geluk gehad met de raffles =/

wat zou je nog willen voor die towelies?

Wel al een paar keer prijs gehad met raffles maar nooit voor de échte hype schoenen. De towelies ja, maar dat zijn dan weer geen Nikes.

Weet nog niet. Ik ga wachten tot in april volgend jaar denk ik, misschien gaat de waarde dan weer wat omhoog met 4/20.

Terug
Bovenaan