Ik blijf het toch maar iets raar vinden die barefoot sneakers.Deze onlangs gekocht als daily sneaker. Grote fan van het merk vivobarefoot
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik blijf het toch maar iets raar vinden die barefoot sneakers.Deze onlangs gekocht als daily sneaker. Grote fan van het merk vivobarefoot
sinds 2019 ben ik in een keer overstag gegaan naar barefoot schoenen. Draag zo goed als altijd barefootschoenen, ook meer geklede schoenen.Ik blijf het toch maar iets raar vinden die barefoot sneakers.
Is dit gelijkaardig aan Vibram?![]()
Deze onlangs gekocht als daily sneaker. Grote fan van het merk vivobarefoot
Ja, alleen dat Vibram vooral zolen maakt. En je die dus ook onder niet barefoot schoenen zit.Is dit gelijkaardig aan Vibram?
Barefoot and more in ArnhemZijn er fysieke winkels van? Want heb wel een brede voet... Soms moeilijk voor schoenen te vinden.
Sneakers volgen gewoon hedendaagse trends en tegenwoordig zijn de "dad" sneakers in zoals oa modellen van New Balance en Asics.Sneakers worden precies met de dag lelijker.![]()
Er zijn wel meerdere modellen met Ultraboost. Deze zijn ooit ook gestart als loopschoenen maar zijn (zoals veel sneakers) geëvolueerd naar een lifestyle sneaker.Boost is idd een heel leuk foamke, heb daar ooit nog loopschoenen van gehad in de eerste iteratie. Shinsplits kreeg ik er wel van door de afwezigheid van enige vorm van stabiliteit
Awel dat kom ik toch te vragen? Ze maken die niet meer, en voor een schoenmaker moet je nog een groter budget hebben. En het gaat om sneakers, niet om geklede schoenen, ik ken geen enkele schoenmaker die sneakers zal maken zeZelfde type opzoeken online? Of naar schoenmaker?
Die laatste vind ik spuuglelijk jammer genoeg, had die ook al opgezochtAsics Gel Lyte heeft er wat van weg.
Of misschien Nike Cortez?
Sinds hun originele release via Kickstarter gekocht en draag niks anders meer. Comfortabele zool, lichtgewicht en, afhankelijk van het type, super luchtig. Niet waterdicht, maar wel snel droog. Enige minpuntje wat ik kan zeggen is dat de kwaliteit wel stelselmatig achteruitgaat. Mijn eerste paar is veel langer meegegaan dan mijn laatste.Iemand ervaring met tropicfeel? Ik krijg daar al enkele jaren reclame van. Dat lijkt me wel iets hebben, die drogen ook relatief snel als ze eens nat worden. Lijkt me ideaal voor op vakantie.
Stockx. Momenteel worden ze niet meer geproduceerd.Iemand enig idee waar je anno 2025 nog Asics Gel Lyte III OG kan vinden? Meest comfortabele schoenen ooit, maar bijna nergens meer te krijgen...