Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
AM1 kan je zelf ontwerpen als je wilt.Iemand enig idee voor een mooi paar air max 1's?? zonder daim leer?
Mijn favoriete Bordeaux die ik al 10+ jaar had ofzo (redelijk gebezigd wel) zijn nu het slachtoffer geworden van de hitte, ik was aan het stappen en plots de lijm van de onderste zool die lost![]()
Mjah heb ik al gedaan in het verleden, maar eenmaal op maat gemaakt kan je ze uiteraard niet terugsturen, en je ziet niet altijd op foto hoe die stoffen er in het echt uitzien. Ik heb liever ook een reguliere reeks, want je weet dus niet goed hoe die combo er dus zal uitzien. Ik ben op zoek naar een klassieke kleur, niks te opvallend, maar ze moeten wel goed bij elkaar passen die kleuren.AM1 kan je zelf ontwerpen als je wilt.
![]()
Nike Air Max 1 By You Custom Women's Shoes. Nike BE
Find the Nike Air Max 1 By You Custom Women's Shoes at Nike.com. Shop online at Nike.com.www.nike.com
Tuurlijk wel kan je die terug sturenMjah heb ik al gedaan in het verleden, maar eenmaal op maat gemaakt kan je ze uiteraard niet terugsturen, en je ziet niet altijd op foto hoe die stoffen er in het echt uitzien. Ik heb liever ook een reguliere reeks, want je weet dus niet goed hoe die combo er dus zal uitzien. Ik ben op zoek naar een klassieke kleur, niks te opvallend, maar ze moeten wel goed bij elkaar passen die kleuren.
Bestaat er zoiets als een database met alle commerciële releases, en stockx was die website toch eh, om wat ideetjes op te doen, ik ga er nu eens naar kijken.
Toch is het zoDaar heb ik mijn twijfels bij als die gepersonaliseerd zijn

Grote fan van de Boss Saturn
![]()

Mijn zoon kwam in de week af..
*Hey papa.. Ik will ook van die sneakers zoals jij hebt met een N op (new balance)
- Uhu, zal in de week is gaan zien.
(11 jaar dit jaar.. Maat 37)
How joh... 110€ voor maat 37![]()
Hier hebben die de voeten van de mama.. Amazone Hollander voeten ffsDie van mij is 8 jaar en heeft er ook onlangs nieuwe gekregen, New Balance, €90 en maat 32
Al sjaans groeien die zijn voeten niet gigantisch snel i.t.t. de 5 jarige dochter.

Maar er is iets specifiek aan deze zwarte kleur en vorm die me ongelukkig maakt. Kan het niet goed beschrijven![]()
Geen grap, zitten geweldig, ademen zeer goed en inderdaad smaken verschillen, geen witte ballonnen met 10cm zool aan mijn voeten dank uIk wil hier absoluut niet met je smaak lachen (of is het een mop die over mijn hoofd gaat?) maar dit zijn DE typische schoenen die ongeveer 50% van de +40 jarige IT'er aanheeft hier op het werk. Bonus als ze Franstalig zijn, dan ben je 70% zeker dat ze deze schoenen in hun kast hebben.
Soit iedereen zijn smaak natuurlijk, zij kunnen dat ook zeggen van al die witte sneakers die op elkaar gelijken
Maar er is iets specifiek aan deze zwarte kleur en vorm die me ongelukkig maakt. Kan het niet goed beschrijven![]()