Comfortabele sneakers

RS-X-Efekt-PRM-sneakers
RS-X-Efekt-PRM-sneakers
RS-X-Efekt-PRM-sneakers

Mijn oude RS-X'en waren goed versleten, dus nieuw paar gekocht. Blijft voor mij één van de meest comfortabele sneakers die ik al gedragen heb.

Iemand enig idee voor een mooi paar air max 1's?? zonder daim leer?

Mijn favoriete Bordeaux die ik al 10+ jaar had ofzo (redelijk gebezigd wel) zijn nu het slachtoffer geworden van de hitte, ik was aan het stappen en plots de lijm van de onderste zool die lost :(

Iemand enig idee voor een mooi paar air max 1's?? zonder daim leer?

Mijn favoriete Bordeaux die ik al 10+ jaar had ofzo (redelijk gebezigd wel) zijn nu het slachtoffer geworden van de hitte, ik was aan het stappen en plots de lijm van de onderste zool die lost :(
AM1 kan je zelf ontwerpen als je wilt.

AM1 kan je zelf ontwerpen als je wilt.

Mjah heb ik al gedaan in het verleden, maar eenmaal op maat gemaakt kan je ze uiteraard niet terugsturen, en je ziet niet altijd op foto hoe die stoffen er in het echt uitzien. Ik heb liever ook een reguliere reeks, want je weet dus niet goed hoe die combo er dus zal uitzien. Ik ben op zoek naar een klassieke kleur, niks te opvallend, maar ze moeten wel goed bij elkaar passen die kleuren.

Bestaat er zoiets als een database met alle commerciële releases, en stockx was die website toch eh, om wat ideetjes op te doen, ik ga er nu eens naar kijken.

Mjah heb ik al gedaan in het verleden, maar eenmaal op maat gemaakt kan je ze uiteraard niet terugsturen, en je ziet niet altijd op foto hoe die stoffen er in het echt uitzien. Ik heb liever ook een reguliere reeks, want je weet dus niet goed hoe die combo er dus zal uitzien. Ik ben op zoek naar een klassieke kleur, niks te opvallend, maar ze moeten wel goed bij elkaar passen die kleuren.

Bestaat er zoiets als een database met alle commerciële releases, en stockx was die website toch eh, om wat ideetjes op te doen, ik ga er nu eens naar kijken.
Tuurlijk wel kan je die terug sturen ;)

Op Stocks of Klekt kan je kijken maar daar zal je meestal meer betalen dan retail, afhankelijk van hoe populair het model is.

Grote fan van de Boss Saturn

shopping

Ik wil hier absoluut niet met je smaak lachen (of is het een mop die over mijn hoofd gaat?) maar dit zijn DE typische schoenen die ongeveer 50% van de +40 jarige IT'er aanheeft hier op het werk. Bonus als ze Franstalig zijn, dan ben je 70% zeker dat ze deze schoenen in hun kast hebben.

Soit iedereen zijn smaak natuurlijk, zij kunnen dat ook zeggen van al die witte sneakers die op elkaar gelijken :)

Maar er is iets specifiek aan deze zwarte kleur en vorm die me ongelukkig maakt. Kan het niet goed beschrijven :p

Mijn zoon kwam in de week af..
*Hey papa.. Ik wil ook van die sneakers zoals jij hebt met een N op (new balance)
- Uhu, zal in de week is gaan zien.
(11 jaar dit jaar.. Maat 37)

How joh... 110€ voor maat 37 💀💀💀😭😭😂

Laatst bewerkt:
Mijn zoon kwam in de week af..
*Hey papa.. Ik will ook van die sneakers zoals jij hebt met een N op (new balance)
- Uhu, zal in de week is gaan zien.
(11 jaar dit jaar.. Maat 37)

How joh... 110€ voor maat 37 💀💀💀😭😭😂

Die van mij is 8 jaar en heeft er ook onlangs nieuwe gekregen, New Balance, €90 en maat 32

Al sjaans groeien die zijn voeten niet gigantisch snel i.t.t. de 5 jarige dochter.

Ik wil hier absoluut niet met je smaak lachen (of is het een mop die over mijn hoofd gaat?) maar dit zijn DE typische schoenen die ongeveer 50% van de +40 jarige IT'er aanheeft hier op het werk. Bonus als ze Franstalig zijn, dan ben je 70% zeker dat ze deze schoenen in hun kast hebben.

Soit iedereen zijn smaak natuurlijk, zij kunnen dat ook zeggen van al die witte sneakers die op elkaar gelijken :)

Maar er is iets specifiek aan deze zwarte kleur en vorm die me ongelukkig maakt. Kan het niet goed beschrijven :p
Geen grap, zitten geweldig, ademen zeer goed en inderdaad smaken verschillen, geen witte ballonnen met 10cm zool aan mijn voeten dank u 🤣🤣

Nu al 4 maanden de Crocs Echo Surge als daily (afwisselend met de Nike Air Force 1 Low).
Licht en comfortabel, heel content mee voor de prijs.

crocs9.jpg

1200x577.jpg

Deze net gekocht op Stockx. Gezien al de fancy kleuren voor air max 1 is deze iets klassiekere schoen meer gewild. Heb er dus toch wat bij moeten opleggen bovenop de retail prijs.

Mijn andere favo air max 1s waren zo oud dat de zool gelost heeft bij die warme temperaturen, dus tijd voor een nieuw exemplaar. Nog eens mercikes @ikbenben om mij wat wegwijs te maken bij het bieden op stockx

Terug
Bovenaan