Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik koop hier ondertussen enkel nog Puma speedcat. Er zijn echt geen schoenen die beter zitten.Ik ben zeer te spreken van Puma, zitten echt geweldig in vergelijking met Nikes, die vaak te warm zijn en te hard aanvoelend van model.
Die van NB zijn mokertje vet. Waar gekocht en voor hoeveel?
Ook grote fan van puma maar dan de 180’s net deze besteld![]()
En ook deze van NB
Haha, 2001 belt. De hype van toen, wist zelfs niet dat die nog gemaakt werden.Ik koop hier ondertussen enkel nog Puma speedcat. Er zijn echt geen schoenen die beter zitten.
Die van NB zijn mokertje vet. Waar gekocht en voor hoeveel?
prijs was rond de 100€ als ik niet verkeerd ben.Die van NB zijn mokertje vet. Waar gekocht en voor hoeveel?
Ik zie dat deze hetzelfde geprijsd staan bij bij barefoot and more. Heb jij daar al gekocht?
Heb tot nu altijd bij Barefoor gekocht, zeer tevreden over de service.Ik zie dat deze hetzelfde geprijsd staan bij bij barefoot and more. Heb jij daar al gekocht?
Bieden die betere service dan vivo zelf?
Ok dan ga ik overschakelen naar barefoot and more.Heb tot nu altijd bij Barefoor gekocht, zeer tevreden over de service.
Bij Vivo zelf nooit iets gekocht.
ik heb de ON cloudsurfer schoenen. Niet om mee te lopen maar als wandelschoen xD ben daar zeer tevreden van.via mijn werk heb ik On running sneakers (de modellen van Federer), en moet toch nog altijd toegeven dat mijn Nike Air Force 1 sneaker het beste zitten