Lees vooral dat het blurry blijft ondanks tweaks.Iemand ervaring met het spel op Steamdeck? (Buiten dat ik het allemaal kan opzoeken via Google/Reddit, maar meningen zijn zo verdeeld)
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Lees vooral dat het blurry blijft ondanks tweaks.Iemand ervaring met het spel op Steamdeck? (Buiten dat ik het allemaal kan opzoeken via Google/Reddit, maar meningen zijn zo verdeeld)
Dat filmpje had ik gisteren ook gezien, maar misschien dat hier mensen zaten die het zelf zo speelden.Lees vooral dat het blurry blijft ondanks tweaks.
Zoek de comment dat DeckyFrameGen vermeld(mobile, kan comment niet kopieren).

En dan krijgt ge dikwijls eenheidsworst bij de grote studio's, allemaal gepolijste games die eigenlijk niet leuk zijn om te spelen.Die kleine studio's willen inderdaad maken wat ze zelf goed vinden en wat ze denken dat de gamer wil spelen. Enige wat telt voor de grote studio's is winst maken, wat maakt het hen uit of een game leuk is, zolang het maar opbrengt. Als een Ubisoft dan eens een pareltje maakt dat echt vernieuwend en goed is dan doeken ze het team ervan op. (Prince of Persia The Lost Crown)
Perfect logisch, niet?Ik mis toch wel een map... Alles in flying waters lijkt voor mij op elkaar.
, maar ik zou nuttigere dingen willen doen en vnl. een poging willen doen om al dat gedoe rond The Paintress op te lossen.

HOE IS HET MOGELIJK OM SIMON TE VERSLAAN?
Na fase 1 dacht ik dat ik het ging halen maar oh wat had ik het mis.
Ja, maar die zou niet meer gebruikt kunnen worden na de nieuwste patch denk ik.Heb gewoon die one shot build opgezocht en die gebruikt. Op een normale manier is dit volgens mij zo goed als onmogelijk. Uiteraard zullen er wel mensen zijn die het legit kunnen, maar zo gestoord ben ik niet.
It sucks. Eerste maal in 2j dat ik effectief een spel stream van pc naar SD als ik erop wil spelen (ipv native op steam deck)Iemand ervaring met het spel op Steamdeck? (Buiten dat ik het allemaal kan opzoeken via Google/Reddit, maar meningen zijn zo verdeeld)
Las dat ge vaak lvl 90 enz moet zijn :/ Geen zin om nog eindeloos verder te gaan.Weet nie of je de steam machine gaat kopen maar ik hou de grotere games achter de hand om daarop te spelenIemand ervaring met het spel op Steamdeck? (Buiten dat ik het allemaal kan opzoeken via Google/Reddit, maar meningen zijn zo verdeeld)
Net het einde bereikt. Machtig spel... Wel momenteel geen zin in grind for PostGame.
Ben level 60 en eindbaas ging goed neer, maar ik word in de andere werelden nog gewoon te veel one-shottedLas dat ge vaak lvl 90 enz moet zijn :/ Geen zin om nog eindeloos verder te gaan.
.Vandaag al de 3de keer dat een random gevecht vast zit... De tegenpartij doet niks. Ik kan enkel het gevecht verlaten...
Verder wel een topgame. Staat al enkele maanden op Gamepass maar was een genre waarvan ik dacht dat het mijn ding niet ging zijn. Misdacht.