Clair Obscur: Expedition 33

Dan zal ik de uitzondering zijn :unsure:.
Ik heb niet echt de behoefte om verder te willen spelen, het boeit mij gewoon niet veel.
Ik vind de wereld nogal leeg en er is weinig te ontdekken dat echt de moeite is.
Het vechtsysteem vind ik wel vrij goed, al ben ik wel immens slecht in het parryen.

Een van de beste verhalen die ik ooit gespeeld heb.
Echt enorm mooie game.

De muziek ook spectaculair.

image.png

Ik heb niet echt de behoefte om verder te willen spelen, het boeit mij gewoon niet veel.
Ik vind de wereld nogal leeg en er is weinig te ontdekken dat echt de moeite is.
Het vechtsysteem vind ik wel vrij goed, al ben ik wel immens slecht in het parryen.
Ieder zijn mening natuurlijk maar voor mij (en heel veel andere mensen indd 😅) klinkt dat volkomen onbegrijpelijk 😁

Wat bedoel je met weinig te ontdekken dat echt de moeite is? Ik vond net dat de wereld vol zaken zat die nog te ontdekken zijn buiten de al mooi gevulde en prachtige MSQ.

Mij raakt het ook niet echt. Heb gespeeld tot na act 1 maar de level design is zo basic dat ik weinig motivatie vind om verder te gaan. Misschien later nog eens een poging wagen.

Muziek wel erg mooi.

Exact dezelfde, ben gestopt ergens in het begin van act 2, de wereld boeit mij niet hard, de enemies vind ik ook maar meh, het verhaal is ook tot nu toe okish. Maar ook weer niet zo van dat ik verder wil spelen om te zien over wat het gaat.

Ieder zijn mening natuurlijk maar voor mij (en heel veel andere mensen indd 😅) klinkt dat volkomen onbegrijpelijk 😁

Wat bedoel je met weinig te ontdekken dat echt de moeite is? Ik vond net dat de wereld vol zaken zat die nog te ontdekken zijn buiten de al mooi gevulde en prachtige MSQ.
Buiten picto's is er het niet echt de moeite om te sidetracken, op zoek te gaan naar verborgen dingen.
Van de picto's op zich zijn er zoveel dat ik het bos door de bomen niet meer zie en de meeste zijn niet echt de moeite waard.
Mij raakt het ook niet echt. Heb gespeeld tot na act 1 maar de level design is zo basic dat ik weinig motivatie vind om verder te gaan. Misschien later nog eens een poging wagen.

Muziek wel erg mooi.
De levels zien er wel mooi uit maar dan enkel buiten het speelveld.
De muziek is idd wel prachtig.
Exact dezelfde, ben gestopt ergens in het begin van act 2, de wereld boeit mij niet hard, de enemies vind ik ook maar meh, het verhaal is ook tot nu toe okish. Maar ook weer niet zo van dat ik verder wil spelen om te zien over wat het gaat.
Ik zit ergens halverwege act 2. De enemies vind ik wel nog ok.
Het verhaal is ook niet zo bijzonder voor mij.

Pfff ik moet zeggen, na Obscur te spelen, beetje in een zwart gat gevallen nu qua gaming. Echt lang geleden dat ik dat nog voor had.
Ik was van plan om direct in Nightreign te vliegen, maar zelfs daar heb ik geen zin in, Obscur heeft het een beetje kapot gemaakt voor mij :/

Kojima is blijkbaar ook onder de indruk wat die Fransen gemaakt hebben, begrijpelijk.

Pfff ik moet zeggen, na Obscur te spelen, beetje in een zwart gat gevallen nu qua gaming. Echt lang geleden dat ik dat nog voor had.
Ik was van plan om direct in Nightreign te vliegen, maar zelfs daar heb ik geen zin in, Obscur heeft het een beetje kapot gemaakt voor mij :/

Kojima is blijkbaar ook onder de indruk wat die Fransen gemaakt hebben, begrijpelijk.
Idem hier, maar Nightreign filled the void. Verslavend zelfs.

Zit met hetzelfde, sinds ik Clair Obscur heb uitgespeeld heb ik geen zin meer om andere games te spelen. Beetje een zwart gat hier :help:

Net de soundtrack even opgezet op Spotify :love2:
Doe ik ook dikwijls. Ook zonder het spel gespeeld te hebben, is die soundtrack prachtig. Maar als je het spel gespeeld hebt, ga je automatisch ook in-game momenten koppelen aan de muziek en dan zorgt het pas echt voor kippenvel :love2:

Ook wat in zwart gat na Clair Obscur.

Ik zit constant te luisteren naar de soundtrack. 😅
Zal zijn tijdje duren.

Ik vind het qua gameplay wel echt een saai spel. Aanval kiezen, QTE, Dodge of parry, rinse and repeat. Bij elke nieuwe enemy moet je weer zien wanneer juist je moet dodgen, wat er bij mij toe leidt dat ik veel gevechten 2 of 3 keer moet doen vooraleer ze te winnen.
Heel het spel is tot nu toe gewoon dat (los van het verhaal). Ik vind het eigenlijk echt niet leuk en vrees dat ik hem aan de kant ga leggen.

Ik gebruik toch veel andere skills afhankelijk van de vijand, soms veel buffs eerst, soms heel aggro. Ik vind ook dat ze veel andere vijanden gooien die je op andere manieren moet bekampen.

Gisteren bij de Visages wel ook wat het saai gevoel gekregen, aangezien ze daar steeds dezelfde drie nieuwe vijanden voorschotelden en het idd gwn de gekende movens spammen was. Momenteel is Lune wel zwaar overpowered bij mij, die boss ging daar in één keer neer met die donder aanval die 7 keer hit fzo, ineens 60k dmg en boss weg.

Ik gebruik toch veel andere skills afhankelijk van de vijand, soms veel buffs eerst, soms heel aggro. Ik vind ook dat ze veel andere vijanden gooien die je op andere manieren moet bekampen.

Gisteren bij de Visages wel ook wat het saai gevoel gekregen, aangezien ze daar steeds dezelfde drie nieuwe vijanden voorschotelden en het idd gwn de gekende movens spammen was. Momenteel is Lune wel zwaar overpowered bij mij, die boss ging daar in één keer neer met die donder aanval die 7 keer hit fzo, ineens 60k dmg en boss weg.
Eens je meer dan 9999 dmg kan doen en je het verhaal uit hebt, dan kwam de mot er bij mij ook in.

Zit nu nog pictos te zoeken om Simon neer te krijgen en dan ga ik voor alle collectibles nog, na 60u heb ik het wel gezien, maar meer dan van genoten :)

Ik vind het ook enorm overroepen. Zelfde mening als jouwe

De gameplay moet je liggen das een feit...

Maar qua verhaal,muziek is dit echt eens een heel andere game of elke cliché game.

Ik snap wel dat het niet voor iedereen is.

Ik vind het ook enorm overroepen. Zelfde mening als jouwe
Echt!
Het is een goede game, daar niet van, maar zeker niet de GOTY waard dat iedereen er van maakt.
Voor mij hoogstens een 7/10.
De gameplay moet je liggen das een feit...

Maar qua verhaal,muziek is dit echt eens een heel andere game of elke cliché game.

Ik snap wel dat het niet voor iedereen is.
De gameplay vind ik vrij goed, leuke combat (al vind ik het parry'en wat te onduidelijk).
De muziek is ook prachtig, het verhaal boeit mij minder.
Bij veel rpg's kijk ik er naar uit om mij verder te levellen en gear op te bouwen, hier heb ik dat gevoel totaal niet.

Terug
Bovenaan