Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Is niet 'de bedoeling' neeIk weet nu niet of het "de bedoeling" is allerlei side stuff te doen (die sowieso te moeilijk zijn momenteel omdat ik te low level ben) of deze pas na het einde te spelen...![]()
I tried, failed en kwam nadien gewoon terug als ik sterker was. Vooral omdat je pas in Act3 meer dan 9999 damage kan doen.Top. Dan ga ik niet stressen en gewoon rustig verder spelenIs niet 'de bedoeling' neeI tried, failed en kwam nadien gewoon terug als ik sterker was. Vooral omdat je pas in Act3 meer dan 9999 damage kan doen.

Ik begrijp wel dat er geen questlog in zit. Ze hebben maar 1 doel, dat is naar The Paintress gaan en niet wat fetch quests gaan doen.Ik vind het vooral ambetant dat er geen questlog in het spel zit, net zoals in Elden Ring kan ik niet zien welke side quests ik openstaand heb.
Er moeten geen questmarkers in het spel zitten vind ik, maar gewoon een lijst van quests met een beschrijving (zoals in Oblivion destijds) zou ik toch niet slecht vinden. Ik wil een questlog zonder ingame GPS die u altijd zegt waar ge moet zijn![]()
(deze was wel lachen).Hoe dan? xD Ik zit hier die trials te doen en ga amper omhoog.Amai, vanaf Act III is het wel echt alle remmen los. Zonder damage cap toch al een paar keer voor 5-10 miljoen damage gehit. Niet het gevoel dat level 99 hard grinden gaat zijn. Ben van 60 —> 80 gegaan op een uurtje of zo.
Ik vecht zometeen de 2de keer tegen Renoir en nadien met The Paintress (?). Ik heb het gevoel dat ik het einde nader, maar als ik her en der lees ben ik er totaal nog niet...Amai, vanaf Act III is het wel echt alle remmen los. Zonder damage cap toch al een paar keer voor 5-10 miljoen damage gehit. Niet het gevoel dat level 99 hard grinden gaat zijn. Ben van 60 —> 80 gegaan op een uurtje of zo.
Ik vecht zometeen de 2de keer tegen Renoir en nadien met The Paintress (?). Ik heb het gevoel dat ik het einde nader, maar als ik her en der lees ben ik er totaal nog niet...
Gisteren na heel wat sidequests ook 'afgerond' en ik geef u 100% gelijk. Alles ge-oneshot level 70 en daardoor toch wat dialogen tijdens battles gemist.Het beste is om Act 3 direct na Act 2 te spelen en daarna pas de side content te doen, anders ga je te hoog in level zijn en wordt de end game te eenvoudig.
Ik was level 70 voor de end game en het was veel te gemakkelijk, terwijl het gevecht met de paintress wel pittig was.
Ja.Ik zit nu de eerste keer the paintress van dicht. Zit ik al ver?