CIB Pokémon games (GB, GBC, GBA).

Status
Niet open voor verdere reacties.

Bunkerbudy

Well-known member
Platinum Trophy
iTrader: 100% (43/43)
Gevraagde goederen
CIB Pokémon Games
Even een long shot posten, iemand hier nog CIB Pokémon games liggen?

Ben eigenlijk vooral op zoek naar Blauw, Crystal en Emerald.
Saphire mag ook altijd eens aangeboden worden (de mijne kan een upgrade gebruiken)

Los hiervan iemand toevallig deze Inlay voor GBA thuis liggen dat die niet meer gebruikt?
xy94xeq.jpg

Ik heb volgende games liggen:
  • N64
    • Pokemon Stadium incl. Transfer pack
    • Pokemon Stadium 2 (boekje ontbreekt)
  • Game Boy Advance
    • Pokemon Pinball Ruby & Sapphire
    • Pokemon Leaf Green version (Players's Choice)
  • Game Boy Color
    • Pokemon Pinball
  • Game Boy
    • Pokemon Red verison
    • Pokemon Blue version
    • Pokemon Yellow version Special Pikachu Edition

Ik heb volgende games liggen:
  • N64
    • Pokemon Stadium incl. Transfer pack
    • Pokemon Stadium 2 (boekje ontbreekt)
  • Game Boy Advance
    • Pokemon Pinball Ruby & Sapphire
    • Pokemon Leaf Green version (Players's Choice)
  • Game Boy Color
    • Pokemon Pinball
  • Game Boy
    • Pokemon Red verison
    • Pokemon Blue version
    • Pokemon Yellow version Special Pikachu Edition
Wat zou je vraagprijs zijn voor Blue en heb je wat fotokes :)

Ik heb wel interesse in al deze games (behalve de Blue van punkerbudy natuurlijk).

Op het ontbrekend boekje van Pokemon Stadium 2 na is alles dus kompleet met doosjes en boekjes? In goede staat? Hoeveel vraag je voor het lotje?

Ik heb wel interesse in al deze games (behalve de Blue van punkerbudy natuurlijk).

Op het ontbrekend boekje van Pokemon Stadium 2 na is alles dus kompleet met doosjes en boekjes? In goede staat? Hoeveel vraag je voor het lotje?
Voor mij geen probleem, enkel zou ik wel nog Leafgreen willen zien en weten wat hij er voor wil. Alle andere staan voor mij zeker vrij moesten Jullie ietd overeen komen :)

Ben niet echt op de hoogte van wat die games waard zijn, zal morgen eens wat prijzen checken op ebay ofzo.
Morgen post ik wat foto's ook.

Laatst bewerkt:
Hier wat foto's:

Stadium, de inlay is hier niet aanwezig.
stadium-1-01.jpg

stadium-1-02.jpg

Stadium 2, boekje ontbreekt.
stadium-2-01.jpg

stadium-2-02.jpg

Pokemon Blue
blue-01.jpg

blue-02.jpg

Pokemon Red
red-01.jpg

red-02.jpg

Pokemon Yellow, deze heeft een vaste inlay in de doos.
yellow-01.jpg

yellow-02.jpg

yellow-03.jpg

Pokemon Green
green-01.jpg

green-02.jpg

Pokemon Pinball
pinball-2-01.jpg

pinball-2-02.jpg

Pokemon Pinball Ruby & Sapphire
pinball-01.jpg

pingball-02.jpg

Ben niet echt op de hoogte van wat die games waard zijn, zal morgen eens wat prijzen checken op ebay ofzo.
Morgen post ik wat foto's ook.
Nice foto's, kleine tip IVM ebay laat je ook niet overdonderen door de prijzen :p

De games gaan voor een mooie prijs en ik ben niet van plan je €20 euro te bieden. Maar op Ebay zie je soms ook €150 of meer en dat gaat er voor bepaalde games wel resoluut over. Ik ben wat gekend met de prijzen want heb ze ver allemaal bijgekocht recent en ga u zeker niet int zak zetten, maar ook niet overbetalen. Maar, informeer je zeker maar eens, heb ik geen problemen mee.

Na het zien van de foto's zeker interesse in Blue en Leafgreen. Ben benieuwd naar wat je vraagprijs is ;)

Prijzen zijn soms wel zeer hoog idd op ebay :crazy:. Maar begin wat te twijfelen om ze weg te doen nu. Ze liggen hier natuurlijk niet in de weg.
Vind het moeilijk er een prijs op te plakken. Je mag anders gerust eens een bod doen.

Voor Pokemon Blue dacht ik aan een bod van €80 tot max €100 afhankelijk van de kwaliteit van het totaal pakket.

Mijn Red en Yellow heb ik een paar maand terug voor €60 gekocht per, maar de prijzen zijn ondertussen wel al weer wat gestegen...
Je zal zien dat ze ook te koop staan voor €125 en soms zelf nog meer, maar zoals ik al zei, er zijn echt overdrijvers ook.

Of het algemeen gezegde, het is waard wat de zot er voor betaald. 😅
Natuurlijk is het 100% u recht als je zegt ik hou ze liever, alle begrip voor.

Er is idd wel veel interesse in pokemen games/cards de laatste tijd. Maat van mij begint ook terug cards te kopen :baard:.
Het is een mooi bod voor Pokemon Blue dat je geeft.

Maar heb besloten om ze toch nog even voor mezelf te houden nu.

Alvast nog veel succes in je zoektocht :smile:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan