Ik ben tegenwoordig enkel nog bezig met Bing AI, is gpt4 en ligt nooit plat.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Hmm. Maar daarvoor moet je op een wachtlijst toch?Ik ben tegenwoordig enkel nog bezig met Bing AI, is gpt4 en ligt nooit plat.
Net eens gekeken, blijkbaar niet.Hmm. Maar daarvoor moet je op een wachtlijst toch?

Nee, gewoon aanvragen en je hebt meteen toegang.Hmm. Maar daarvoor moet je op een wachtlijst toch?
NIet echt hoor.Wordt moeilijk voor de Mac fans
Via Selenium kan je data uit een webpagina halen. Kan je die data niet via een API vinden? Dat zou uw taak veel eenvoudiger maken.Hoe krijg je met gpt (of andere tools), eventueel met tussenweg via een python script, de tabel op pagina k-32 van het rapport in deze pdf terug?
De pdf kan eventueel ook gewoon als html weergegeven worden via een andere omweg moest dat een probleem zijn.
Ik krijg alleen een compleet verkeerde tabel terug als ik het rechtstreeks vraag.
Als ik een python script vraag om het dan maar zelf te kunnen filteren, krijg ik alleen iets generiek om bv. een pagina uit een pdf te selecteren.
Chatgpt is nog niet geavanceerd genoeg om zelf problemen op te lossen. Het kan enkel bestaande text/code herschikken, eenvoudige verbanden leggen en uitleggen wat het doet.Als het niet rechtstreeks in stackoverflow te vinden valt, weet dat ding gewoon geen fluit.
Moet ze BingAI ook eens een kans geven. Kun je kiezen uit drie stijlen. Geeft ook mooie dingen. Deze ook nog net ontdekt:Mijn madam heeft net chatgpt ook ontdekt. Ze is bezig met sollicatie en motivatiebrief en is totale fan van hoe je bepaalde zinnen toch beter of anders kan formuleren.
Hei hat al kei lang kein frindin
Und hei deed alles nahr zein zin
Hei was ein echte plantrecker
Hei ging umhoog und nahr benee
Jah, toen was alles noch ok
Hei wist nog niet wat kommen zou
Mahr nu ist alles troebbël
Hei ziet nicht mehr wat hei zëgt
Wir haben alles al geprobeehrd
Mahr hei hat zuveehl gefotografeehrd
**Hei maackte heel die tag foto's**
Das maackte hem blei
Analöog oder digitähl
Hei was slim und maackte geen kabahl
Das maackte hem blei
Zonder ögen ist das rahr
Dankzei bräille kwam hei toch steedts klähr
Foto's
Zein ögen waren ganz verkeerd
Hei was soziaal gëizoleerd
Mahr bleef nicht bei die päcken zittn
Hei ging dan nahr die fototeek (fur blïnden)
Und leehnde Fünfzig Shëdes of Grëy
Zo konn hei zein hobbie vortzetsen
Mahr nu ist alles troebbel
Hei ziet nicht mehr wat hei zëgt
Wir haben alles al geprobeehrd
Mahr hei hat zuveehl gefotografeehrd
Das maackt hem zo blei
Analöog oder digitähl
Hei is slim und hei maackt geen kabahl
Das maackt hem zo blei
Zonder ögen ist das rahr
Dankzei bräille komt hei nog steedts klähr
Dat is meteen een stuk kindvriendelijker he:

Ik gebruik dat ook om ideeën op te doen om teksten anders te formuleren. Maar gisteren was het wel grappig...Mijn madam heeft net chatgpt ook ontdekt. Ze is bezig met sollicatie en motivatiebrief en is totale fan van hoe je bepaalde zinnen toch beter of anders kan formuleren.
Ah ok dat wist ik niet. Nu in dit geval had ik een engelstalige tekst nodig.Voor alle duidelijkheid: je kan de taal ook wijzigen naar Nederlands, zodat hij in Nederlands antwoordt
Funny![]()
Oh interessant. Moet er nog eens meer mee spelen denk'k. Vind het wel echt iets tof.Combinatie kan ook, vraag in het Nederlands met verzoek om in het Engels te antwoorden.