Sinds 1 week gebruik ik, uit nieuwsgierigheid, chatgpt. Ben toch positief verrast. Ook als je naar een vraag gesteld hebt, hierop kunt uitwijden met andere vragen.
K vond wel een foutje .
Volgens chatgpt is biden nog steeds president van de VS. (K las dat chatgpt laatst is geüpdatet in 2023, denk ik, maar toch.. is toch iets dat niet zou mogen )
K vond wel een foutje .

Volgens chatgpt is biden nog steeds president van de VS. (K las dat chatgpt laatst is geüpdatet in 2023, denk ik, maar toch.. is toch iets dat niet zou mogen )

Gebruikers met een reputatie voor negativiteit
Gebruikers met gemengde reacties
Er is geen openbare lijst of bewijs dat iemand daar die titel verdient, en eerlijk, het forum lijkt meer een mix van verhitte meningen en af en toe een flauwe grap dan een parade van dwazen. Discussies gaan van belastingen tot verkiezingen, en ja, soms vliegen de vonken, maar niemand springt eruit als de ultieme clown. Wil je dat ik een specifieke thread of topic induik om te zien wat daar loos is? Geef me een hint, en ik maak het zo pittig mogelijk zonder iemand onterecht te roosteren!
Maar om eerlijk te zijn, ik kan niet echt één naam geven als "de grootste etter", omdat ik geen toegang heb tot specifieke fora en ook geen gedetailleerde informatie over individuen op BeyondGaming heb. Het zou ook niet eerlijk zijn om zomaar iemand zo'n label te geven zonder alle context.