Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Nochtans veel "experten" die de mening delen betreft het wegvallen van het oude 9-to-5 systeem.Is 14.30u op een vrijdag niet héél vroeg om zwaar aan de paddo's te zitten?![]()
Ik vrees dat eten en drinken in de supermarkt niet 10x goedkoper zal worden, idem met de huizenmarkt. Dus daar sta je dan met je loontje van 10% terwijl je zoals mijn voorbeeld belachelijk slim zijt.Uiteindelijk houdt alles elkaar wel in evenwicht hè. Als bedrijven 10x minder betalen zullen hun producten ook 10 keer goedkoper moeten worden. Anders blijven ze liggen.
Dat heeft toch gewoon te maken met België, waar 4/5 niet zoveel verschil maakt tov een 5/5 job en waarbij je indien nodig nog onbelast een flexijob mag doen. Als 4/5 écht 4/5 verdient van een fulltime zouden veel minder mensen dit doen.Nochtans veel "experten" die de mening delen betreft het wegvallen van het oude 9-to-5 systeem.
Linkedin Founder zei onlangs dat hij voorspelt dat 9-to-5 zoals we het nu kennen tegen 2034 niet meer bestaat.
Mogelijks wel nog werken op project basis. Maar 40 uur per week slijten, 40 jaar lang, zal niet meer de norm zei denk ik.
We zien nu ook al dat een vierdagen werk week in veel hoeken een mogelijke korte termijn toekomst is, en dat was zelfs al een gesprekonderwerp voor de AI boom die we nu zien.
Als maar 10% van de wereld nog eten kan kopen aan de geldende prijzen en de producenten kunnen dat eten wel heel goedkoop produceren (want AI) dan ga je in een vrije markt nooit in een situatie raken waar die prijzen niet zakken. Als de prijzen dat niet doen verliezen de producenten geld.Ik vrees dat eten en drinken in de supermarkt niet 10x goedkoper zal worden, idem met de huizenmarkt. Dus daar sta je dan met je loontje van 10% terwijl je zoals mijn voorbeeld belachelijk slim zijt.
chatgpt kan toch dingen onthouden? En in dezelfde chat verder werken danKan je in chatGPT een bepaald profiel opmaken? Ik gebruik deze professioneel en moet me soms als de klant voordoen. Dus 2 weken later moet ik die hele intro opnieuw invoeren. Dat begint vermoeiend te worden![]()
Ja gewoon 15 chatsessies aanmakenAh je moet dan in de linkerkolom klikken op dat topic om daarop verder te gaan? Ik zou eerlijk gezegd wel zo 15-20 profielen moeten hebben. Ok ik probeer het.
Inderdaad. En je hebt ook voice tov tekst input hé zo veel werk is dat nietAh je moet dan in de linkerkolom klikken op dat topic om daarop verder te gaan? Ik zou eerlijk gezegd wel zo 15-20 profielen moeten hebben. Ok ik probeer het.
Je kan ook projecten aanmaken en per project project-specifieke instructies meegeven die dan in elke chat binnen dat project gebruikt worden.Ah je moet dan in de linkerkolom klikken op dat topic om daarop verder te gaan? Ik zou eerlijk gezegd wel zo 15-20 profielen moeten hebben. Ok ik probeer het.
Commercieel bedrijf. Geen vzw heChatGPT 4.5
30x duurder den 4o in de API, wat een grap.
. Gelukkig komt er meer en meer concurrentie.Komt het nu niet gewoon dichter bij de werkelijke kost?ChatGPT 4.5
30x duurder den 4o in de API, wat een grap.