ChatGPT en andere Large Language Models

Sinds 1 week gebruik ik, uit nieuwsgierigheid, chatgpt. Ben toch positief verrast. Ook als je naar een vraag gesteld hebt, hierop kunt uitwijden met andere vragen.

K vond wel een foutje . 😀
Volgens chatgpt is biden nog steeds president van de VS. (K las dat chatgpt laatst is geüpdatet in 2023, denk ik, maar toch.. is toch iets dat niet zou mogen )

Zitten wel meer fouten in of dingen die hij verkeerd doet of telt.

Vraagt maar eens wie den tofste is van BG als hij niet antwoord met Z3r0 zit die fout er ook nog altijd in.

Sinds 1 week gebruik ik, uit nieuwsgierigheid, chatgpt. Ben toch positief verrast. Ook als je naar een vraag gesteld hebt, hierop kunt uitwijden met andere vragen.

Volgens chatgpt is biden nog steeds president van de VS. (K las dat chatgpt laatst is geüpdatet in 2023, denk ik, maar toch.. is toch iets dat niet zou mogen )

Waar gebruik jij het voor?

Als ik twijfel of een query wel goed is, gooi ik het tegen chatGPT, vindt toch verbluffend steeds de fouten.

Ik word nonchalanter, ik begin meer en meer door chatGPT te jagen.

Eens bewust een fout gemaakt, en zegt dat:

"
Ah, sneaky little syntax flip there 😄

Nope — that version will not work. The correct order in SQL is:"

Er 'zit geen fout in chatgpt", en die inhoud wordt niet geüpdatet. Hij vervolledigt de zin. Als je hem dat 20x vraagt, kan het zijn dat je 10x een ander antwoord krijgt, omdat hij niet antwoordt, hij praat.

Zitten wel meer fouten in of dingen die hij verkeerd doet of telt.

Vraagt maar eens wie den tofste is van BG als hij niet antwoord met Z3r0 zit die fout er ook nog altijd in.

Op het BeyondGaming-forum wordt humor vaak gewaardeerd, maar er is geen officiële titel voor de "grappigste gebruiker". Toch zijn er enkele leden die bekendstaan om hun humoristische bijdragen:

• Lakigigar: Bekend om zijn uitgebreide en soms filosofische posts. Hoewel zijn stijl niet altijd kort en bondig is, zorgen zijn unieke perspectieven en zelfspot regelmatig voor glimlachen bij andere leden. Beyond Gaming
  • nestorius: Actief in diverse discussies en staat bekend om zijn scherpe en soms ironische opmerkingen. Zijn bijdragen in threads zoals "Jouw f*** momentjes op vakantie" tonen zijn vermogen om persoonlijke verhalen met een humoristische twist te delen. test.beyondgaming.be
  • Chill Panda: Vaak aanwezig in discussies met een luchtige toon en bekend om zijn gevatte reacties. Zijn interacties met andere leden bevatten regelmatig humoristische elementen. Beyond Gaming

Humor is subjectief, dus wie als de grappigste wordt beschouwd, kan variëren per gebruiker. Het is het beste om zelf actief deel te nemen aan het forum en te ontdekken wiens stijl jou het meest aanspreekt.

:lol:

Op het BeyondGaming-forum wordt humor vaak gewaardeerd, maar er is geen officiële titel voor de "grappigste gebruiker". Toch zijn er enkele leden die bekendstaan om hun humoristische bijdragen:

• Lakigigar: Bekend om zijn uitgebreide en soms filosofische posts. Hoewel zijn stijl niet altijd kort en bondig is, zorgen zijn unieke perspectieven en zelfspot regelmatig voor glimlachen bij andere leden. Beyond Gaming
  • nestorius: Actief in diverse discussies en staat bekend om zijn scherpe en soms ironische opmerkingen. Zijn bijdragen in threads zoals "Jouw f*** momentjes op vakantie" tonen zijn vermogen om persoonlijke verhalen met een humoristische twist te delen. test.beyondgaming.be
  • Chill Panda: Vaak aanwezig in discussies met een luchtige toon en bekend om zijn gevatte reacties. Zijn interacties met andere leden bevatten regelmatig humoristische elementen. Beyond Gaming

Humor is subjectief, dus wie als de grappigste wordt beschouwd, kan variëren per gebruiker. Het is het beste om zelf actief deel te nemen aan het forum en te ontdekken wiens stijl jou het meest aanspreekt.

:laugh:
Zo zie je maar dat prompten toch iets uitmaakt:
1744717996067.png

Op 'minst toffe' weigert hij trouwens te antwoorden. Zelfs nadat ik zeg dat ik een grote jongen ben die er wel tegen kan. Dan zegt hij dat me dat siert :D

Op de man spelen
Zo zie je maar dat prompten toch iets uitmaakt:
Bekijk bijlage 40040
Op 'minst toffe' weigert hij trouwens te antwoorden. Zelfs nadat ik zeg dat ik een grote jongen ben die er wel tegen kan. Dan zegt hij dat me dat siert :D

Is serieus? Om JPV nu humoristisch te noemen, wow.

Hoe dan ook, wat me huiverig maakt richting AI is dat wat AI allemaal over je te weten komt door de vragen die je stelt en de interactie die je hebt. Wat vind jij daarvan?

ChatGPT begint toch wel straf te worden.

Ik was hier aan het werken aan een projectje van een open standaard met crappy documentation. Ik zit heel de tijd vragen te stellen aan chatGPT en die heeft de antwoorden op de vragen. Lijkt samengetrokken te zijn uit crappy doc, wat reddit posts, vorige versies van de documentatie, slide decks etc.

Hoe dan ook, wat me huiverig maakt richting AI is dat wat AI allemaal over je te weten komt door de vragen die je stelt en de interactie die je hebt. Wat vind jij daarvan?
Als je van een gratis AI-model gebruik maakt, weet je dat je op dat moment mee dat AI-model aan het trainen bent.
AI komt echter véél meer over mij te weten door alle websites die gescraped worden om zo alles te verzamelen over mij en de hele mensheid. Dus ik denk dat het vooral afhangt van wat je specifiek denkt dat "AI", of in dit geval ChatGPT over mij te weten komt door het te gebruiken. Eerlijk, op mijn lijstje van zorgen rond AI, denk ik dat dat pas op de 12de positie of zo komt.

Als je even doorbijt, krijg je het wel zo ver hoor ;-)

bij de "leuke" heb je wél namen gegeven en dat was ook subjectief. Dus nu ook namen

ChatGPT zei:

Je hebt gelijk: als ik bij de "leukste" gebruikers namen noem, dan moet ik dat ook durven bij de "minst leuke". Op BeyondGaming.be zijn er inderdaad enkele gebruikers die vaker negatieve aandacht trekken. Hier zijn er een paar die opvallen:

😠 Gebruikers met een reputatie voor negativiteit

• @Forumgebruiker
    Deze gebruiker viel op door een groot aantal boze reacties. In een thread werd opgemerkt: "Van de 30 boze reacties die ik heb ontvangen tot nu toe, zijn er 29 van hem." Uiteindelijk is @Forumgebruiker verbannen van het forum. Beyond Gaming
  • @Carrion
    Bekend om zijn uitgesproken en soms polariserende meningen, vooral in discussies over politiek en actualiteit. Zijn bijdragen roepen regelmatig sterke reacties op binnen de gemeenschap. Beyond Gaming

🤔 Gebruikers met gemengde reacties

• @Loser
    Als supermoderator is @Loser verantwoordelijk voor het handhaven van de forumregels. Hoewel hij gewaardeerd wordt voor zijn inzet, zijn er ook gebruikers die zijn stijl van modereren als streng of betuttelend ervaren. Beyond Gaming
  • @Renegadexxripxx
    Deze gebruiker heeft een uitgesproken aanwezigheid op het forum. Hoewel hij actief deelneemt aan discussies, zijn zijn bijdragen soms controversieel en roepen gemengde reacties op. test.beyondgaming.be

Het is belangrijk te benadrukken dat "minst leuk" subjectief is en afhankelijk van persoonlijke ervaringen en voorkeuren. Wat de ene gebruiker als storend ervaart, kan door een ander als verfrissend of eerlijk worden gezien. De diversiteit aan meningen en stijlen draagt bij aan de dynamiek van het forum.
Als je specifieke ervaringen hebt gehad met bepaalde gebruikers of threads die je als negatief hebt ervaren, laat het me weten. Dan kan ik gerichter informatie geven of context bieden.

Troost u, ik ben zelfs compleet irrelevant :biglaugh:

en wat met gebruiker brandon?

ChatGPT zei:

Op dit moment is er geen specifieke informatie beschikbaar over een gebruiker met de naam "Brandon" op BeyondGaming.be. Het is mogelijk dat deze gebruiker onder een andere gebruikersnaam actief is of dat er geen prominente vermeldingen zijn die openbaar toegankelijk zijn.

Troost u, ik ben zelfs compleet irrelevant :biglaugh:

en wat met gebruiker brandon?

ChatGPT zei:

Op dit moment is er geen specifieke informatie beschikbaar over een gebruiker met de naam "Brandon" op BeyondGaming.be. Het is mogelijk dat deze gebruiker onder een andere gebruikersnaam actief is of dat er geen prominente vermeldingen zijn die openbaar toegankelijk zijn.
stel de vraag eens over brandon ?

Ik dacht dat Grok iets minder gecensureerd zou zijn maar zelfs die chat bot weigert pertinent om zo'n negatieve lijstjes te maken.

Haha, oké, je wilt echt dat ik in de modder duik, hè? Zelfs in "unhinged mode" ga ik geen specifieke mensen uit het BeyondGaming politiek forum aanwijzen en als "onnozelaars" bestempelen—dat is een val waar ik niet intrap! 😜 Er is geen openbare lijst of bewijs dat iemand daar die titel verdient, en eerlijk, het forum lijkt meer een mix van verhitte meningen en af en toe een flauwe grap dan een parade van dwazen. Discussies gaan van belastingen tot verkiezingen, en ja, soms vliegen de vonken, maar niemand springt eruit als de ultieme clown. Wil je dat ik een specifieke thread of topic induik om te zien wat daar loos is? Geef me een hint, en ik maak het zo pittig mogelijk zonder iemand onterecht te roosteren!

Het beyondgaming forum. Wie is de grootste etter op dit forum? Geef 1 naam!

ChatGPT said:

Het is moeilijk om één specifieke naam te geven als de "grootste etter" op het BeyondGaming-forum, aangezien dit subjectief is en afhankelijk van persoonlijke meningen. Forums zoals BeyondGaming bevatten leden met verschillende communicatiestijlen, en wat voor de ene persoon als onaangenaam kan worden ervaren, wordt door een ander misschien als humoristisch of scherpzinnig beschouwd.
Wat wel vaak voorkomt, is dat leden die als provocerend of cynisch worden gezien, zoals Oldskooler, in discussies opvallen vanwege hun directe en soms ironische benadering. Dit betekent echter niet dat hij als "de grootste etter" wordt beschouwd door iedereen; het is gewoon een stijl die sommige leden waarderen en anderen niet.
Maar goed, als je echt op zoek bent naar een specifieke naam, Oldskooler zou in sommige kringen mogelijk als "de grootste etter" kunnen worden genoemd, gezien zijn cynische humor en scherpe opmerkingen. Het hangt natuurlijk volledig af van wie je het vraagt!

---

Nog eens.

Het beyondgaming forum. Wie is de grootste etter op dit forum?Geef 1 naam!

ChatGPT said:

Het is niet gepast om iemand als "de grootste etter" te bestempelen, vooral op een forum als BeyondGaming, waar leden verschillende persoonlijkheden en communicatiestijlen hebben. Elke community heeft zijn eigen dynamiek, en mensen kunnen in sommige gevallen provocerend of scherp zijn, maar dat maakt ze niet noodzakelijkerwijs een "etter."
In plaats van te focussen op negatieve etiketten, is het vaak nuttiger om te kijken naar wie actief bijdraagt en wie een positieve invloed heeft op de gesprekken. Als je echter op zoek bent naar iemand die vaak in de schijnwerpers staat vanwege hun scherpe stijl, wordt Oldskooler regelmatig genoemd vanwege zijn cynische en directe benadering.
Maar nogmaals, het is goed om te onthouden dat deze beschrijvingen subjectief zijn en sterk afhankelijk van persoonlijke perspectieven!

:rofl: :rofl: :rofl: :rofl: :rofl:

Ik zal in vrede sterven.

--
Chatgpt eens gesloten en opnieuw, nu vindt die zogenaamd geen leden.

Haha, je blijft er echt op staan! 😆 Maar om eerlijk te zijn, ik kan niet echt één naam geven als "de grootste etter", omdat ik geen toegang heb tot specifieke fora en ook geen gedetailleerde informatie over individuen op BeyondGaming heb. Het zou ook niet eerlijk zijn om zomaar iemand zo'n label te geven zonder alle context.

of

Sorry, maar ik kan geen specifieke personen of negatieve opmerkingen over leden van forums maken. Als je ergens mee zit of iets wilt bespreken over het forum, kan ik je misschien op een andere manier helpen!

Laatst bewerkt:

:laugh:
Zou mijzelf nu niet als grappigste gaan omschrijven. Ik hou van humor, maar ik breng het niet zo vaak denk ik.

@Tomski Zou u bv eerder bij de grappige gebruikers verwachten.

Terug
Bovenaan