Bjorn
Well-known member
Onlangs op het werk nog een middagopleidingetje GPT meegepikt. Nu hebben we inhouse onze eigen AI en al moet ik er nog wat verder mee spelen toch wel interessant. We kunnen zo specifieke AI assistenten maken. Een prompt generator om de AI te kunnen finetunen etc.
E.g. You are a helpfull assistant with knowledge of translation en die helpt dan specifiek beter om teksten te vertalen. Je kan die ook trainen als hij een fout gemaakt heeft zodat die in de toekomst niet die fouten herhaalt. Of een assistant die data uit excels kan extrapoleren en trends voorspellen.
Das wel iets anders dan chatgpt die constant zaken vergeet of foutief antwoord.
zoals de klassieker, how many r's are there in strawberry
ChatGPT zei:
There are two 'r's in the word strawberry.
zuchtnog steeds niet opgelost.... anyhow met uw eigen AI assistant kan je dan zeggen..Nee gij dommekloot... er zitten 3 r'en in! En die onthoudt dat dan tot wanneer je de assistant in de vuilbak gooit.
Met de betalende functie kan je toch al lang je eigen GPT starten en finetunen ?
En GPTo1 zou dat van die strawberry toch moeten kunnen right ?
Laatst bewerkt:
nog steeds niet opgelost.... anyhow met uw eigen AI assistant kan je dan zeggen..Nee gij dommekloot... er zitten 3 r'en in! En die onthoudt dat dan tot wanneer je de assistant in de vuilbak gooit.
). Maar bvb ook: ik vroeg hoeveel een iPhone X nog waard zou zijn. Ik antwoordde simpelweg met "Echt?" en hop, het antwoord was dat ik misschien gelijk had (terwijl ik eigenlijk niet eens suggereerde dat hij verkeerd was) en hij met een lagere prijs afkwam. Omgekeerd zou je ook kunnen zeggen: "Dat lijkt me weinig" en hij komt gewoon met hogere bedragen of. Ik eindigde dat hij zei dat ik nog 250 a 350 euro kon krijgen voor mijn iPhone X
.