Call of Duty: Warzone

Shooter PC PS5 PS4 XBOX Call of Duty: Warzone

Heb net een PS5 en die 3D sound icm Warzone is echt een ramp. Alles klonk zo dof en onduidelijk. Tijdje moeten zoeken maar 3D sound afgezet en nu weer zoals het hoort. Die PS5 controllers zijn wel echt beter om Warzone te spelen (mijn PS4 controllers waren wel echt versleten).
Speel eens andere games ipv Warzone 😂
 
Ziet er toch wel goed uit eigenlijk, nu snel nog wat wat wapens levelen in vanguard :unsure:

Heb enkel nog maar die stg 44 max level maar denk dat die wel vonken ga geven in warzone.
 
Voor mij hebben ze het goed omzeep geholpen met deze laatste update.
Dat spel beslist zelf om in of uit te zoomen met momenten zonder dat ik die knop aanraak :S (ik speel met toggle zoom)
Dit maakt het gewoon onspeelbaar.
Je zit zoomed in te schieten in close combat, da spel zoomt vanzelf plots uit, dus ge schiet wild in het rond => dood.
 
Momenteel is het idd 'Vanguard Royale', enkel met de Vanguard wapens.
Na de early access (vanaf vanavond?) komt de gewone Battle Royale erbij als optie, dit zou met alle wapens door elkaar zijn.
Momenteel op rebirth kan je ook met alle wapens door elkaar spelen denk ik, maar dus nog niet op de nieuwe Caldera map.

Wel benieuwd eens de MW en CW wapens er terug gaan bij zijn. Ik heb niet de indruk dat de Vanguard wapens hier tegen op gaan kunnen, tenzij er nog serieuze nerfs/buffs gaan komen. Vooral op langere range hebben die Vanguard wapens toch serieus wat recoil... Of ik heb de verkeerde zitten levelen :shy:
 
die stg 44 en bar hebben wel deftige recoil denk ik.

Nog geen warzone gespeeld maar in vanguard zelf doen ze het toch voor mij.
 
T'is gewoon een update van de originele warzone PS4 versie :( een MW afkooksel dus
Zelf niet eens een nieuwe PS5 update, hoe lame is dat
 
Terug
Bovenaan