Call of Duty: Warzone

Shooter PC PS5 PS4 XBOX Call of Duty: Warzone

Er is nu een update geland van +/- 31Gb. Dat zal wel het vervolg zijn op dit event hoop ik.
 
Er is nu een update geland van +/- 31Gb. Dat zal wel het vervolg zijn op dit event hoop ik.

Hier is de update (ps4) slechts 9,40 GB ... gisteren en eergisteren al wel paar serieuze updates binnengehaald.
 
Er staan daar 3 high definition packs die je kan downloaden.. Moetnje die alle 3 downloaden of is enkel de laatste goed?
 
Complete noob vraag, maar ik ben nog maar net begonnen. Ik heb dus enkel de warzone (het originele spel niet gekocht). Bij load out heb ik dus wapens geselecteerd. Maar ik begin altijd met enkel een pistool in battle Royale. Zal wel normaal zijn zeker?

Zijn er nog andere modes dan die battle Royale? Zoals team death match, capture the flag,..? Of moet je daarvoor het spel gekocht hebben? Want ik vind dat precies nergens terug.
 
Complete noob vraag, maar ik ben nog maar net begonnen. Ik heb dus enkel de warzone (het originele spel niet gekocht). Bij load out heb ik dus wapens geselecteerd. Maar ik begin altijd met enkel een pistool in battle Royale. Zal wel normaal zijn zeker?

Zijn er nog andere modes dan die battle Royale? Zoals team death match, capture the flag,..? Of moet je daarvoor het spel gekocht hebben? Want ik vind dat precies nergens terug.
Je start zonder loadout, in het begin pak je gewoon een wapen op, naargelang verder ingame kan je een loadout-drop aanvragen als je die sneller wilt.

Warzone alleen is BR (gratis), voor die andere heb je MW nodig of Cold War (en moet je aankopen)
 
Had precies het gevoel dat mijn M4A1 vanmorgen meer damage deed dan voorheen. Ging vlot in elk geval.
 
Complete noob vraag, maar ik ben nog maar net begonnen. Ik heb dus enkel de warzone (het originele spel niet gekocht). Bij load out heb ik dus wapens geselecteerd. Maar ik begin altijd met enkel een pistool in battle Royale. Zal wel normaal zijn zeker?

Zijn er nog andere modes dan die battle Royale? Zoals team death match, capture the flag,..? Of moet je daarvoor het spel gekocht hebben? Want ik vind dat precies nergens terug.
Warzone heb je battle royal en dan begin je met pistool en zoek je achter wapens
Plunder is de mode met je loadout

andere spelmodus is via cod mw of cod Cold War
 
Iemand ervaring met een account dat verloren of gehacked is?

Vorige week waren mijn auto login gegevens in de app plots gewist en moest ik opnieuw aanloggen. Mijn username en paswoord combo (die ik altijd gebruik) werden niet herkend. De mail om mijn paswoord te resetten kwam nooit toe in mijn mailbox.

Idem bij aanloggen op PS5.

Op de activision website heb ik de stappen doorlopen om mijn account terug te krijgen. Dit zou max 10 werkdagen duren. Ondertussen toch wat ongerust aan het worden dat ik mijn origineel account nooit meer zal terugzien. Veel tijd gestoken het afgelopen jaar om wapens en attachements vrij te spelen en te levellen. Vrij kut om nu terug van 0 te beginnen.

Iemand nog een idee of een andere manier om activision te bereiken?
 
Iemand ervaring met een account dat verloren of gehacked is?

Vorige week waren mijn auto login gegevens in de app plots gewist en moest ik opnieuw aanloggen. Mijn username en paswoord combo (die ik altijd gebruik) werden niet herkend. De mail om mijn paswoord te resetten kwam nooit toe in mijn mailbox.

Idem bij aanloggen op PS5.

Op de activision website heb ik de stappen doorlopen om mijn account terug te krijgen. Dit zou max 10 werkdagen duren. Ondertussen toch wat ongerust aan het worden dat ik mijn origineel account nooit meer zal terugzien. Veel tijd gestoken het afgelopen jaar om wapens en attachements vrij te spelen en te levellen. Vrij kut om nu terug van 0 te beginnen.

Iemand nog een idee of een andere manier om activision te bereiken?
Mijn account was ook gehacked een dikke maand geleden. Heb intussen mijn account terug.
Enige tip dat ik je kan geven is via live chat contact opnemen maar hou rekening met uurverschil en een wachttijd van zeker 2u
 
Live chat zou offline gehaald zijn wegens grote drukte. Ik kan alleszins geen link vinden, je mag hem altijd posten. Ik kom steeds terug uit op die standaard form van de account recovery.
 
Live chat zou offline gehaald zijn wegens grote drukte. Ik kan alleszins geen link vinden, je mag hem altijd posten. Ik kom steeds terug uit op die standaard form van de account recovery.
zie dat deze idd offline is maar deze is normaal pas open rond 20u onze tijd

link die ik heb gebruikt was deze: CHAT
 
Heb net een PS5 en die 3D sound icm Warzone is echt een ramp. Alles klonk zo dof en onduidelijk. Tijdje moeten zoeken maar 3D sound afgezet en nu weer zoals het hoort. Die PS5 controllers zijn wel echt beter om Warzone te spelen (mijn PS4 controllers waren wel echt versleten).
 
Terug
Bovenaan