Call of Duty: Warzone

Shooter PC PS5 PS4 XBOX Call of Duty: Warzone

Ik blijf vasthouden aan mijn grau, doet het voor mij zowel close en mid range.

Ik moet de ffar nog unlocken, anders had ik daar wel op overgeschakeld wss
 
Rebirth is ook hoeresjaans hebben, zeker met uw team.

Gisteren was ik redelijk rap dood met nen andere, die 3de zat echt goed verstopt te wachten op onze timer, springt hem van een dak los het water in...game over :wallbash:
 
Cyberkef heeft Call of Duty: Warzone bijgewerkt met een nieuwe update:

Trio Streamers War: 2 april van 20u tot 23u


Lees meer over deze update...
 
Straks maar eens sykov akimbo levelen zeker. Zal nodig zijn voor het toernooi van vanavond.
 
Is Sykov nu generft?
Gisteren rap een matchke gedaan en oog in oog met een speler met akimbo sykovs en mijn xm4 heeft er moes van gemaakt.
Of was die gewoon slecht?
 
Gisteren rap een matchke gedaan en oog in oog met een speler met akimbo sykovs en mijn xm4 heeft er moes van gemaakt.
Of was die gewoon slecht?

  • Sorokin 140mm Auto (Sykov)
    • Hip spread increased
  • Akimbo (Sykov)
    • Movement speed reduced by 5%
  • 80 Round Drums (Sykov)
    • Movement speed reduced by 5%
    • ADS movement speed reduced by 7%
  • When equipping the Sykov with the Sorokin 140mm Auto and the Akimbo* attachment, damage is reduced by 25% and capped at a minimum of 19. (edited)
 
  • Leuk
Waarderingen: JDB
  • Sorokin 140mm Auto (Sykov)
    • Hip spread increased
  • Akimbo (Sykov)
    • Movement speed reduced by 5%
  • 80 Round Drums (Sykov)
    • Movement speed reduced by 5%
    • ADS movement speed reduced by 7%
  • When equipping the Sykov with the Sorokin 140mm Auto and the Akimbo* attachment, damage is reduced by 25% and capped at a minimum of 19. (edited)
Bedankt,

Was een nodige aanpassing aan die sykovs.


Ik ben benieuwd naar de event van morgen .
 
Dat was idd niet te doen, zelf heb ik die akimbo sykovs en als ge dan plunder speelt en ge dropt u in warehouse of ander dichtbevolkt gebied, frag fest!
 
update 13 gig te downloaden vanaf vandaag, deze morgend opgezet en 4u eindelijk binnengehaald.
 
Moh, bij mij is enkel Bocw die een update gehad heeft van 13GB. In een half uurtje was die binnen.
Ik denk dat de update van Warzone morgen volgt.
 
Het was idd voor cold war, gisteren ook al update binnengehaald van modern warfare, zal mss preload zijn van warzone? Of bestaat da ni? :unsure:
 
Terug
Bovenaan