Call of Duty: Modern Warfare II

Call of Duty: Modern Warfare II

Ik heb de MW multiplayer op disk en nu net Warzone gedownload. Beiden staan gekoppeld onder de multiplayer tegel op mijn homescreen. Ik kan Warzone dus niet openen als mijn multiplayer disk niet insteekt... Is er een mogelijkheid om dit los te koppelen?

Nooit, die paar seconden dat je de tegenstander hoort na een kill zou ik voor geen geld willen missen. En in S&D is de voice chat ook vaak hilarisch.
Deathchat is tof, maar dat kinderlijk gedoe van uw teammates is gewoon te ergerlijk.
Ze zouden dat moeten kunnen splitsen, dat je het een wel kunt aanzetten en het andere niet.

Best wel leuk dat ge nu kunt kiezen wat ge eerst vrijspeelt in de battle pass 😃

Blijkbaar transferen je CoD points niet over als je van Battle.net naar Steam switched, ik had die speciaal niet gebruikt tijdens Vanguard om te sparen voor MW2. :wallbash:

Blijkbaar transferen je CoD points niet over als je van Battle.net naar Steam switched, ik had die speciaal niet gebruikt tijdens Vanguard om te sparen voor MW2. :wallbash:
Dat werd wel op voorhand aangekondigd 😶. Is ook de reden dat ik op Battle.net gebleven ben, had nog iets van 2k staan en vond dat zonde om kwijt te spelen.

Dat werd wel op voorhand aangekondigd 😶. Is ook de reden dat ik op Battle.net gebleven ben, had nog iets van 2k staan en vond dat zonde om kwijt te spelen.
Dat heb ik gemist dan, maar ik denk er net aan, kan waarschijnlijk gewoon Warzone downloaden op Battle.net en dan zo de season pass kopen.

Nog mensen met het probleem van het niet meer kunnen spelen van de multiplayer? Krijg continue de melding dat er DLC packages ontbreken.
Heb ondertussen al 2 keer het spel volledig opnieuw geïnstalleerd maar dat helpt ook niet.

Nog mensen met het probleem van het niet meer kunnen spelen van de multiplayer? Krijg continue de melding dat er DLC packages ontbreken.
Heb ondertussen al 2 keer het spel volledig opnieuw geïnstalleerd maar dat helpt ook niet.
Net geprobeerd op PC (Steam), geen problemen ondervonden.
Kan je nakijken of alles goed is gedownload?

Wat vinden jullie van het ping systeem in WZ2?
Ik vind dat zo onduidelijk op die map. Ik moet altijd vragen van waar heb je uw marker precies gezet?
Dat was toch veel duidelijker om dat direct in een kleurtje te zetten ipv het wit.

En onze eerste warzone 2.0 win gisteren avond
Mijn team mates waren op een gegeven moment vettige dingen aan het doen precies 😜😂. Uiteindelijk toch in een goeie positie terecht gekomen en de win mooi binnen gehaald, alle, vooral @Booka Shade , want ik zag de vijanden niet direct op het einde 😅.

3rd person is toffer dan ik dacht.
Maar waarom dat allemaal weer beperken...
Er is toch volk genoeg om zowel de gewone BR alles toe te laten (solo, duo, trio en quads) als op 3rd person.

3rd person is toffer dan ik dacht.
Maar waarom dat allemaal weer beperken...
Er is toch volk genoeg om zowel de gewone BR alles toe te laten (solo, duo, trio en quads) als op 3rd person.
Snap dat ook niet, voor trios heb je nu enkel 3rd person en unhinged, geen gewone BR.
DMZ is ook wel leuker dan ik dacht na de previews te zien, heeft echt veel potentieel als ze daar wat verder op bouwen.

Snap dat ook niet, voor trios heb je nu enkel 3rd person en unhinged, geen gewone BR.
DMZ is ook wel leuker dan ik dacht na de previews te zien, heeft echt veel potentieel als ze daar wat verder op bouwen.
DMZ eigenlijk nog niet geprobeerd.
Ik heb jackfrags dat zien spelen en dat zag er wel tof uit.

Wel verschoten van 3rd person, echt wel toffer dan ik dacht (maar dan komt het echt wel enorm hard in de buurt van PUBG 2.0 i.p.v. Warzone 2.0 :D )

DMZ eigenlijk nog niet geprobeerd.
Ik heb jackfrags dat zien spelen en dat zag er wel tof uit.

Wel verschoten van 3rd person, echt wel toffer dan ik dacht (maar dan komt het echt wel enorm hard in de buurt van PUBG 2.0 i.p.v. Warzone 2.0 :D )
Ik voelde dat ge die mode echt niet wilde spelen 😂, toch blij dat we het gedaan hebben 😍.

Vrienden haken af en ik wil spelen, maar randoms kunnen behoorlijk tegenvallen :D
Gasten die eens willen samenspelen DMZ (later wss WZ2.0) op ps5 ?
Voeg me toe : zorman86_

Geen toxic wannabe pro's aub, ik wil me gewoon amuseren.

cu ingame ;)

Terug
Bovenaan