Call of Duty: Modern Warfare II

Call of Duty: Modern Warfare II

Het systeem om attachments te unlocken is een van het slechtste dat ik in jaren heb gezien.
Om een simpele optic te unlocken moet ik het volgende doen:
- Lachmann battle rifle naar lvl 13 brengen om de Lachmann AR te unlocken
- Lachmann AR naar lvl 12 brengen om de Lachmann SMG te unlocken
- Lachmann SMG naar lvl 11 brengen.

En of ik nu zin heb om met die wapens te spelen of niet (want die battle rifle is echt verschrikkelijk slecht imo) doet er niet toe :)

Vandaag al betere wedstrijden gehad met eindelijk eens wat 2.00 k/d wedstrijden, maar ik graak er precies niet in.
Zal vnl. een hulpmiddel worden om Warzone 2.0 wapens te levelen, maar deze MP kan mij niet echt bekoren. vooralsnog.

Heb ook al lang moeten spelen om eindelijk een wapen te krijgen die mij iets of wat ligt, de Kastov.
True, kan ook niet met die battle rifles spelen en je bent dan verplicht om die te gebruiken om bepaalde wapens en attachments te unlocken, raar systeem. Maar ik speel gewoon ground war met de wapens waar ik eigenlijk niet mee wil spelen, gaat veel sneller daar door gewoon wat punten te capturen en tanks te gebruiken. Invasion tegen bots gaat ook snel maar vond dat maar een saaie mode.

Vreemd, ik heb die letterlijk nog geen enkele keer gezien na 15u spelen.

Edit: Hotel zou blijkbaar enkel in TDM zitten en de F1 map enkel in objective modes, vandaar, ik heb enkel domination en hardpoint zitten spelen.
Ah dat verklaart ook waarom ik die map gisteren niet meer ben tegen gekomen. Eergisteren stond TDM nog mee aan en sinds gisteren enkel nog domination en hardpoint omdat ik liever objective based speel.

Kspeel momenteel enkel Domination op ps5... Anders krijg ik echt te vaak dezelfde 2 maps ofzo... Is ook de modus dat mij altijd het beste afging, als je voor objectives gaat uiteraard.
Wel al 2 maal voorgehad dat bij het opstarten mijn wapen gereset was naar origineel.

Ja de manier van unlocken is een fameus minpunt. Had toch ook graag het oude prestigesysteem terug gezien.. Grinden for life :(

Ja amai, sowieso het grootste minpunt van dit spel! Je wordt verplicht wapens te gebruiken die je helemaal niet wilt gebruiken. Dikke zever! Een spel dat mijne tijd niet respecteert, daar krijg ik het wel van! Maar ok, veel positieve zaken ook. Maar wat ook klote is, geen stats? Ook echt bizar!

Game is prima, al valt het of staat het soms met de verbinding. Potjes waar je 1 schot hoort maar er eigenlijk 4 krijgt, daar valt niets te rapen. Want dat zijn ook diegene waar je iemand 7-8 hits verkoopt zonder succes. Maar goed, such is CoD.

Stats enzovoort maakt me geen reet uit op dit moment. Maar de menu's zijn gatachterlijk en onoverzichtelijk. Je moet gaan opzoeken waar je je double xp tokens kan vinden enzovoort. Vijf miljoen submenu's, sommige attachments mét unlock uitleg en 78 zonder, ...

Wel dieptriest dat CoD telkens launched zonder een paar top legacy maps. Ze hebben een catalogus met 10-15 absolute topmaps en telkens moeten we het eerst doen met degelijke maps in het beste geval.

Er mankeert eigenlijk wel veel voor een dergelijk grote release. 'T is tof, maar... 2-3 wapens die ontbreken, de museum map is nergens te bekennen, geen timers voor XP boost, enkel 6v6 modes, spec ops is bleh tegenover 2019 en nog een rits andere dingen.

Ivm die menu’s, ik snap ook niet dat ze dat telkens weer opnieuw proberen uit te vinden. Gebruik gewoon altijd hetzelfde als het goed werkt.

Hier gaat het rustig de singleplayer uitspelen worden en nadien uninstall. Iedere dag start ik wel es op maar na half uurke heb ik weer genoeg meegemaakt. Een beetje beu van die matchen waar ik 2 laders in ene pomp om easy-peasy one-shotted te worden. Ik dacht dat het patent van battlefield was?

Lagstoten, glitches, flikkering, vul gerust verder in. De andere problemen zijn hierboven al gepost. De beta speelde 10x beter.
Dik spijt van mijn aankoop, maar jammer genoeg digitaal op PC, anders stond het al 2 dagen te koop.

Ivm die menu’s, ik snap ook niet dat ze dat telkens weer opnieuw proberen uit te vinden. Gebruik gewoon altijd hetzelfde als het goed werkt.

my thoughts exactly, ieder jaar opnieuw moeten ze iets uitvinden waardoor het NOG onoverzichtelijker wordt
stel je voor dat menu's duidelijk en simpel zouden zijn ..
nu moet je op youtube een filmpje gaan opzoeken om te weten hoe je een bepaalde scope kan unlocken ..

En hoe zit dat juist voor attachments te unlocken?

Want Warzone 2 komt hier wel sowieso in huis, bij de eerste warzone had ik zo goed als alle wapens max level (via cod mp uiteraard) maar hier moet ge precies wat meer moeite met doen?

En hoe zit dat juist voor attachments te unlocken?

Want Warzone 2 komt hier wel sowieso in huis, bij de eerste warzone had ik zo goed als alle wapens max level (via cod mp uiteraard) maar hier moet ge precies wat meer moeite met doen?

vroeger moest je per gun dingen doen, zoals headshots enzo
maar stel da je bv met de m4 wil spelen en je een bepaalde scope wil, dan moet je een totaal ander wapen aan lvl 15 geraken, want nu zijn scopes gelinkt aan 1 wapen. Als je dus dat wapen lvlt, dan krijg je die scope op alle wapens. Enkel spijtig als je scope zit gelockt achter bv. een sniper waar je nooit of te nooit mee speelt ...

Vind het leuk maar er moet nog aan gewerkt worden. Het unlocken van attachments is toch een puzzle hoor.
Dat wel idd. Voor de rest speelt het hier heel vlot (ps5). Speel momenteel met de M4 met 5 attachments (staat er standaard in bij mij. Enkel laser voor 60 mag gewisseld) en de SPR. Blijft zo’n leuk wapen.

MP net geprobeerd in party. Core blijft toch een bulletsponge festijn.
Snipers zijn echt wel OP.
Toch ook weer veel cronus konijnen tegengekomen.

En toch draait het verbazingwekkend goed, beter dan de launch van andere titels uit deze reeks.

Terug
Bovenaan