Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Dus als ge het opstart komen die updates pas..Die downloads wordt toch ook maar erger en erger. Moet ge eerst meer dan 80 gig downloaden, blijkt dan dat ge in game nog eens de single- en multiplayer apart moeten downloaden (nog eens 32 gig)? Kunt ge nog eens wachten.
EDIT: Blijkbaar zijn er 2 campaign packs. Nog eens 14gig er bij en nog eens wachten...
Als ik het goed gelezen heb, staat er op de disc zo goed als niets, en dien je het spel nog steeds volledig online te downloaden.Dus als ge het opstart komen die updates pas..
Zet het juist op 9 gig update , en dan nu nog is 64 gig..single en multi?
Als dat iedere keer v dat gedoe gaat zijn ,werkt dat wel op me systeem.
De miserie begint al, download zo tragisch als iets +/-20 mbps..altijd de zelfde zever.
Klopt, disc bevat maar 70mb aan data. Rest moet gedownload worden.Als ik het goed gelezen heb, staat er op de disc zo goed als niets, en dien je het spel nog steeds volledig online te downloaden.
Toch maar 1? Valderas Museum zit er niet in, maar de rest (voorlopig) toch wel?2 maps uit de beta verdwenen? Nog steeds crashes op PC, geen menu met stats, geen barracks, geen leaderboards, geen challenges om calling cards etc te verdienen? En dat nieuwe wapen unlock en perk systeem is echt niet mijn ding maar dat was al bekend van de beta natuurlijk. Ook nog altijd SBMM en geen map voting. Voor de rest amuseer ik me wel eigenlijk.![]()

Museum inderdaad en hotel heb ik ook nog altijd niet gezien, volgens mij is die ook verwijderd.Toch maar 1? Valderas Museum zit er niet in, maar de rest (voorlopig) toch wel?
Map rotation is wel een ramp. Ik kom altijd in Embassy, Farm 18 of El Asilo terecht. Per uitzondering eens een andere, maar verschillende launch maps ben ik nog niet tegengekomen…
Ik zou graag Breenbergh Hotel nog wat spelen voor ze het eruit moeten halen![]()
Berghoff hotel zat gisterenochtend bij mij nog tussen de rotatie, vandaag wel niet meer tegen gekomen.Museum inderdaad en hotel heb ik ook nog altijd niet gezien, volgens mij is die ook verwijderd.
Vreemd, ik heb die letterlijk nog geen enkele keer gezien na 15u spelen.Berghoff hotel zat gisterenochtend bij mij nog tussen de rotatie, vandaag wel niet meer tegen gekomen.
Voor de rest sluit ik me hier wel bij aan.Ik snap echt niet dat er nog zoveel dingen ontbreken op release. Barracks, killstreaks, leaderboards, challenges, HC playlists, … Vind het ook een héél vreemde UI, een paar minuten moeten zoeken naar de campaign… En het menu van die camo’s? Verschrikkelijk. Emblems en callsigns opslaan werkt bij mij ook niet.
Weapon progression is origineel, maar vervelend omdat je met élk wapen moet spelen. Vreemde keuze.
Voor de rest een heel leuke cod, lang geleden dat ik mij zo geamuseerd heb met een multiplayer (qua gameplay)
Bedankt. Ik ga deze laten voorbij gaan. Ik koop meestal alles op disc omdat het 1. Goedkoper is als digitaal en 2. Ge niet zoveel moet downloaden buiten de gebruikelijke day one patch... Ik heb echt geen zin om 140 GB te gaan downloaden.Klopt, disc bevat maar 70mb aan data. Rest moet gedownload worden.