Call of Duty: Modern Warfare II

Call of Duty: Modern Warfare II

Yes in beta ging dit toch.
Ah heb ik niet opgemerkt tijdens de beta, op de laatste dag van de open beta enkele cheaters tegen gekomen en het waren pc spelers. Daarom dat ik liever crossplay wil uitschakelen.
En ja ik weet dat er voor consoles ook cheat hardware bestaat zoals de Cronus zen maar dat is minder toegankelijk dan wat software downloaden op pc.

Ik ga hem halen denk ik. Veel tijd heb ik niet meer om te gamen tegenwoordig, en een paar potjes gewone MP nemen niet te veel tijd in beslag (in vgl met BF of Anno opstarten).

COD MW2 gaat ook gebruik maken van Blizzard zijn sms verificatiesysteem zoals bij Overwatch 2 ook al het geval is om zo cheaters effectiever te gaan bestraffen.
Blijkbaar zijn er bij Overwatch 2 wel problemen geweest met dat systeem, vooral voor prepaid users dus hoop dat dit niet te veel problemen gaat veroorzaken. Wij hebben hier thuis allemaal een prepaid nummer voor onze gsm's ... En heb de game net gisteren gepreordered :cautious:

COD MW2 gaat ook gebruik maken van Blizzard zijn sms verificatiesysteem zoals bij Overwatch 2 ook al het geval is om zo cheaters effectiever te gaan bestraffen.
Blijkbaar zijn er bij Overwatch 2 wel problemen geweest met dat systeem, vooral voor prepaid users dus hoop dat dit niet te veel problemen gaat veroorzaken. Wij hebben hier thuis allemaal een prepaid nummer voor onze gsm's ... En heb de game net gisteren gepreordered :cautious:
Hier ook Orange prepaid en van plan preorder te doen.

Grootste ergernis aan Warzone:
Gasmask animation.

Oplossen:
Ofwel de animatie laten wachten tot ge niet meer aan het schieten zijt.
Ofwel knop binden om manueel de gasmask op te zetten.
En indien uw gasmask tijd vervallen is extra health ofzo verliezen door het 'stikken' zodat je ook manueel die terug moet afzetten.

Hoe vaak ik niet dood ben gegaan door die animatie die er altijd tussen kroop wanneer je op het randje van de zone zit te spelen.

Ik wil deze kopen maar ik kan niet meer inloggen op mijn Battle.net account omdat ik een nieuw gsm nummer heb. Kan ik gewoon een nieuw account maken en zo spelen via steam?

Laatst bewerkt:
Zou inderdaad best kunnen dat je ingame alsnog moet inloggen met je battlenet account.
Zeker nu met dat nieuw anti cheat systeem waarbij je account gelinkt word aan een actief telefoonnummer op pc.

Pre-load beschikbaar voor diegene die morgen campaign willen spelen om 19u.

Je moet wel pre-order gedaan hebben offc

Zeker? Battlefield in Steam gekocht maar start Origin launcher waar ik moest inloggen. RDR2 hetzelfde bv.

Zou inderdaad best kunnen dat je ingame alsnog moet inloggen met je battlenet account.
Zeker nu met dat nieuw anti cheat systeem waarbij je account gelinkt word aan een actief telefoonnummer op pc.

Ja ik ben heel zeker.
De beta was ook al zo :) Werd gewoon vanuit Steam opgestart.

Alsook zijn er genoeg topics te vinden over het feit dat de cod coins niet mee overgezet worden als ge switcht van BattleNet naar Steam. Moest Steam gewoon battlenet starten, zo dat geen topic geweest zijn natuurlijk :)

Normaal als je kijkt op steam rechts op de store page en naar beneden scrolt staat er al dan niet bij...

(DRM) requires 3rd party account blablabla.....

Terug
Bovenaan