Yes in beta ging dit toch.Zou de crossplay terug uit te schakelen zijn op PS ?
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Yes in beta ging dit toch.Zou de crossplay terug uit te schakelen zijn op PS ?
Ah heb ik niet opgemerkt tijdens de beta, op de laatste dag van de open beta enkele cheaters tegen gekomen en het waren pc spelers. Daarom dat ik liever crossplay wil uitschakelen.Yes in beta ging dit toch.
Ga ik ook op wachten.Als warzone 2 dropt gooi ik wel onmiddellijk deze nest eraf

Hier ook Orange prepaid en van plan preorder te doen.COD MW2 gaat ook gebruik maken van Blizzard zijn sms verificatiesysteem zoals bij Overwatch 2 ook al het geval is om zo cheaters effectiever te gaan bestraffen.
Blijkbaar zijn er bij Overwatch 2 wel problemen geweest met dat systeem, vooral voor prepaid users dus hoop dat dit niet te veel problemen gaat veroorzaken. Wij hebben hier thuis allemaal een prepaid nummer voor onze gsm's ... En heb de game net gisteren gepreordered![]()
Je kan deze ook gewoon rechtstreeks op steam kopen hoor.. ?Ik wil deze kopen maar ik kan niet meer inloggen op mijn Battle.net account omdat ik een nieuw gsm nummer heb. Kan ik gewoon een nieuw account maken en zo spelen via steam?
Als ik deze via Steam koop heb ik dan geen Battle.net account nodig? De één zegt van wel en de ander zegt van niet.Je kan deze ook gewoon rechtstreeks op steam kopen hoor.. ?
Nee tuurlijk niet.Als ik deze via Steam koop heb ik dan geen Battle.net account nodig? De één zegt van wel en de ander zegt van niet.
Top! Bedankt, ik ga het dan kopen op Steam.Nee tuurlijk niet.
Je runt de game vanuit steam. Is niet gekoppeld zoals je soms hebt met origin games via steam.
Zeker? Battlefield in Steam gekocht maar start Origin launcher waar ik moest inloggen. RDR2 hetzelfde bv.Nee tuurlijk niet.
Je runt de game vanuit steam. Is niet gekoppeld zoals je soms hebt met origin games via steam.
Zeker? Battlefield in Steam gekocht maar start Origin launcher waar ik moest inloggen. RDR2 hetzelfde bv.
Zou inderdaad best kunnen dat je ingame alsnog moet inloggen met je battlenet account.
Zeker nu met dat nieuw anti cheat systeem waarbij je account gelinkt word aan een actief telefoonnummer op pc.
Werd gewoon vanuit Steam opgestart.