D
Deleted member 37
Guest
Bij bol.com bestellen en achteraf betalen kiezen…Die beta van vrijdag is enkel voor mensen die een pre-order hebben zeker ?
krijgt ge beta code en kunt ge annuleren….
niet mooi maar werkt wel

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Bij bol.com bestellen en achteraf betalen kiezen…Die beta van vrijdag is enkel voor mensen die een pre-order hebben zeker ?

Klinkt als echte Urbanus streken!Bij bol.com bestellen en achteraf betalen kiezen…
niet mooi maar werkt wel![]()
Bij bol.com bestellen en achteraf betalen kiezen…
Ik heb select en kan normaal altijd achteraf betalen. Heb vandaag preorder geplaatst maar kon niet kiezen om achteraf te betalen. Maar je kan uiteraard sowieso wel je geld terugkrijgen als je je preorder annuleert.
Dat is raar want heb het hier is net geprobeerd en ik kan wel kiezen voor achteraf betalen (zonder Select)

Had de alpha en bèta’s gespeeld en vond deze tegenvallen drm geskippedNiet zo heel veel gemist..
Als je dit spel vandaag de dag opstart, kan je bijna niet zeggen dat het een WWII game is.. met al die fortnite skins
Hoe krijg je dit betacode? Net besteld bij bol maar niets gekregen voorlopig...Bij bol.com bestellen en achteraf betalen kiezen…
Geduld hebben. Kan pas morgen ofzo zijn dat ge de code krijgt. Ik gisteren besteld en deze morgen code gekregen.Hoe krijg je dit betacode? Net besteld bij bol maar niets gekregen voorlopig...

Wa een trollen jeezNog 30 minuten wachten![]()

Nee enkel PlaystationIs het dit weekend ook op xbox beta..
Heb ook geen mail v bol gehad, en al effe geleden pre order geplaatst.