Bureaustoel: Secret Lab / Ikea /...

Ben je voor de Ticova gegaan? Zo ja, hoe bevalt die?
Ja, heb hier nu de ticova. Ben er wel tevreden mee.
De stoel is comfortabel en heeft de nodige features die ik zocht. Heb minder last van mijn rug en pols sinds ik de stoel heb en kan gewoon langer werken/gamen.
Had het via promotie op amazon en met een voucher voor een extra 50eu eraf voor 180eu inclusief verzending. Heb niets om over te klagen eigenlijk. :unsure: en zeker voor deze prijsklasse is het allemaal prima.
 
Ja, heb hier nu de ticova. Ben er wel tevreden mee.
De stoel is comfortabel en heeft de nodige features die ik zocht. Heb minder last van mijn rug en pols sinds ik de stoel heb en kan gewoon langer werken/gamen.
Had het via promotie op amazon en met een voucher voor een extra 50eu eraf voor 180eu inclusief verzending. Heb niets om over te klagen eigenlijk. :unsure: en zeker voor deze prijsklasse is het allemaal prima.

Merci voor de review, heb deze dan ook maar besteld. Stond nu aan 140 euro met coupon.
 
Hier een Herman Miller Aeron op de kop kunnen tikken op een veiling. Hopen dat deze goed zit 😅
Zal wellicht al beter zijn dan de eetkamerstoel die ik tot nu toe gebruikte
Waar juist en aan welke prijs?
Zoek ook een Herman Miller te kopen maar liefst niet aan de adviesprijs.
 
Waar juist en aan welke prijs?
Zoek ook een Herman Miller te kopen maar liefst niet aan de adviesprijs.
Was toevallig bij een faillissement van een kantoor. Dus nu zijn er geen meer te koop.
Uiteindelijk €240 betaald, maar dus niet kunnen uittesten. Dus ik ben benieuwd als ik deze ga afhalen
 
  • Leuk
Waarderingen: Lint
Was toevallig bij een faillissement van een kantoor. Dus nu zijn er geen meer te koop.
Uiteindelijk €240 betaald, maar dus niet kunnen uittesten. Dus ik ben benieuwd als ik deze ga afhalen
Als die in ietwat deftige staat is, hebt ge sowieso al geen miskoop gedaan voor 240.
 
De Haworth Fern staat blijkbaar in promotie, nog 891 EUR. Weet iemand waar je deze zou kunnen uitproberen, regio Oost-Vlaanderen? Vind enkel een zaak in Lummen maar dat is wat ver.

Of zijn er betere alternatieven? De SecretLab wordt hier precies veel geprezen, maar BTOD en anderen zijn daar toch niet zo positief over. De HM Embody lijkt me top-tier, maar dat is echt gewoon te duur. ErgoChair Pro zou nog kunnen voor <600 EUR, maar die kan je al zeker niet uitproberen. Of een Ahrend aan >700 EUR... Weet niet of dat het waard is.

Misschien is een veiling van een failliet bedrijf nog een idee, maar hoe vind je zoiets op tijd?
 
Misschien is een veiling van een failliet bedrijf nog een idee, maar hoe vind je zoiets op tijd?
Gewoon veilingsites in de gaten houden. Het zijn niet altijd faillissementen die passeren op veilingen. Bij de grote veilinghuizen zijn faillissementen zelfs maar een klein deel van alle veilingen.
 
Gewoon veilingsites in de gaten houden. Het zijn niet altijd faillissementen die passeren op veilingen. Bij de grote veilinghuizen zijn faillissementen zelfs maar een klein deel van alle veilingen.
Ook nog op zoek naar een bureaustoel, niet dringend.
Welke veilingssites zijn er om in de gaten te houden?
 
Ook nog op zoek naar een bureaustoel, niet dringend.
Welke veilingssites zijn er om in de gaten te houden?
Voor bureaustoelen weet ik het niet specifiek. TB auctions heeft heel wat veilingbedrijven in hun portefeuille en ik denk dat Vavato degene is die zich met kleinere dingen bezig houdt. Zoals bureaustoelen wellicht.

Maar je kan ook altijd eens bij je bedrijf polsen wat zij doen met hun materieel. Ik dacht dat bv Cronos wel zoiets voorziet voor hun werknemers om materieel te mogen overkopen als ze vernieuwen.
 
Terug
Bovenaan