Bundesliga: Duits voetbal 2025-2026

Ja Kane is toch ni elke match zó goed? Ni normaal wat die allemaal deed haha, zowel aanvallend als verdedigend
Ik vond hem ook wel uitzonderlijk deze match. Het werk dat die op alle vlakken verzet heeft. Leeftijd speelt hem duidelijk geen parten en heb wel het gevoel dat die zich in zijn sas voelt onder Kompany.

Werkt ook echt voor zijn ploeg in plaats van te verwachten dat ze allemaal in dienst van hem staan.

Om het met zijn eigen woorden te zeggen: don't believe the drama, don't believe the hype. Al die youtube-analyses...

Het loopt lekker nu, zal vroeg of laat ook wel eens gaan minderen. Alleen, dat van al die kansen en infiltraties, dat zag je bij Anderlecht indertijd ook al. Duurde even voor hij dat op de rails had met veel minder materiaal, maar ook bij ons scoorden spelers vanuit alle hoeken en werd er altijd veel gelopen zonder bal en opgedoken in het strafschopgebied.

Iets dat ik op 30 jaar tijd bij Anderlecht weinig trainers heb zien brengen. Wij zijn toch altijd een beetje een ploeg van stilstaan-wachten op de bal-beginnen pingelen geweest.

De grootste reden ook waarom ik die kritiek niet snapte, als je een beetje door resultaten heen keek zag je dat hij een goeie trainer (zeker op ons niveau) ging worden.

De grootste reden ook waarom ik die kritiek niet snapte, als je een beetje door resultaten heen keek zag je dat hij een goeie trainer (zeker op ons niveau) ging worden.
Goed ja, hoeveel van die journalisten en analisten hebben een tactisch inzicht, of doen de moeite een systeem van een ploeg te analyseren? Hein en Verheyen hebben dat wel imo. Maar de rest gaat toch vaak niet verder dan, de coach krijgt er geen grinta in, en wat een slechte wissels, en ze missen mannen met baarden.

België mist op dat vlak misschien een beetje wat men in Nederland heeft bij VI met Pieter Zwart. Een journalist die ook een tactiek nerd is.

Al zal het de meeste fans wss allemaal niet veel uitmaken. Ik vind dat persoonlijk wel interessant.

Goed ja, hoeveel van die journalisten en analisten hebben een tactisch inzicht, of doen de moeite een systeem van een ploeg te analyseren? Hein en Verheyen hebben dat wel imo. Maar de rest gaat toch vaak niet verder dan, de coach krijgt er geen grinta in, en wat een slechte wissels, en ze missen mannen met baarden.

België mist op dat vlak misschien een beetje wat men in Nederland heeft bij VI met Pieter Zwart. Een journalist die ook een tactiek nerd is.

Al zal het de meeste fans wss allemaal niet veel uitmaken. Ik vind dat persoonlijk wel interessant.
Ik volg je hierin.
Idem als je Sonck bezig hoort hoe je het best op een bal trapt, welke techniek om te koppen, .. zijn allemaal interessant en dan merk je dat sommige bijzitters het in Keulen horen donderen.

Nice, zal zijn ontslagvergoeding ook alleen maar vergroten :oi22: . Benieuwd of FCB morgen zal kunnen standhouden of dat Kane ze op hun eentje gaat oprollen.

Nice, zal zijn ontslagvergoeding ook alleen maar vergroten :oi22: .
Bayern wilde de geruchten de kop indrukken he en ook rust brengen in het team zodat iedereen zich terug kon concentreren op ..
Men schreef al volop over zijn mogelijk toekomstige overgang naar MC (vanaf 2027 ?) en eens de geruchtenmolen begint te draaien ..

Moet toch zijn dat ze het in Duitsland niet gewoon beschouwen als de ondergrens zou ik dan denken.
U plaat blijft hangen ze.. ik heb mijn mening gegeven, gij de uwe, da's toch de bedoeling van een forum? 🤷‍♂️

Waarom het in godsnaam zo persoonlijk opgevat wordt dat ik het anders zie, ik zou het niet weten.

Leverkusen niet meer de ploeg van twee seizoenen geleden, maar lol. Bayern is dit seizoen in de Bundesliga precies een kat die met zijn eten speelt. Kane, Diaz en Olise rust gunnen en toch weer met ruime cijfers aan het winnen.

Heel benieuwd wat ze tegen PSG gaan doen.

Nu Bayern en Leipzig eens puntjes laten liggen kan Dortmund toch ook weer niet achterkomen en ook met punten morsen... 97e minuut toch weer :wallbash:

Net even wat highlights bekeken van speeldag 10.
Grote fan van de VAR en de arbitrage die met een oortje het hele stadion toeroept en de situatie uitlegt.
Moet hier ook asap komen.

Net even wat highlights bekeken van speeldag 10.
Grote fan van de VAR en de arbitrage die met een oortje het hele stadion toeroept en de situatie uitlegt.
Moet hier ook asap komen.
In PL is dat ook al, wordt tijd dat er (veel) meer transparantie komt bij beslissingen. Desnoods gewoon CL gewijs met meldingen op het scherm, hoe moeilijk kan het zijn eigenlijk.

Terug
Bovenaan