Had je dit niet publiekelijk gepost dan had Dortmund gewonnen, zo gaat datHeeft vorig jaar niet kunnen winnen van Dortmund, gaat ook dit jaar niet kunnen winnen van Dortmund![]()

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Had je dit niet publiekelijk gepost dan had Dortmund gewonnen, zo gaat datHeeft vorig jaar niet kunnen winnen van Dortmund, gaat ook dit jaar niet kunnen winnen van Dortmund![]()

Euhm, jawel.Ja Kane is toch ni elke match zó goed? Ni normaal wat die allemaal deed haha, zowel aanvallend als verdedigend
Ik vond hem ook wel uitzonderlijk deze match. Het werk dat die op alle vlakken verzet heeft. Leeftijd speelt hem duidelijk geen parten en heb wel het gevoel dat die zich in zijn sas voelt onder Kompany.Ja Kane is toch ni elke match zó goed? Ni normaal wat die allemaal deed haha, zowel aanvallend als verdedigend
Goed ja, hoeveel van die journalisten en analisten hebben een tactisch inzicht, of doen de moeite een systeem van een ploeg te analyseren? Hein en Verheyen hebben dat wel imo. Maar de rest gaat toch vaak niet verder dan, de coach krijgt er geen grinta in, en wat een slechte wissels, en ze missen mannen met baarden.De grootste reden ook waarom ik die kritiek niet snapte, als je een beetje door resultaten heen keek zag je dat hij een goeie trainer (zeker op ons niveau) ging worden.
Ik volg je hierin.Goed ja, hoeveel van die journalisten en analisten hebben een tactisch inzicht, of doen de moeite een systeem van een ploeg te analyseren? Hein en Verheyen hebben dat wel imo. Maar de rest gaat toch vaak niet verder dan, de coach krijgt er geen grinta in, en wat een slechte wissels, en ze missen mannen met baarden.
België mist op dat vlak misschien een beetje wat men in Nederland heeft bij VI met Pieter Zwart. Een journalist die ook een tactiek nerd is.
Al zal het de meeste fans wss allemaal niet veel uitmaken. Ik vind dat persoonlijk wel interessant.
. Benieuwd of FCB morgen zal kunnen standhouden of dat Kane ze op hun eentje gaat oprollen.Bayern wilde de geruchten de kop indrukken he en ook rust brengen in het team zodat iedereen zich terug kon concentreren op ..Nice, zal zijn ontslagvergoeding ook alleen maar vergroten.
U plaat blijft hangen ze.. ik heb mijn mening gegeven, gij de uwe, da's toch de bedoeling van een forum?Moet toch zijn dat ze het in Duitsland niet gewoon beschouwen als de ondergrens zou ik dan denken.
In PL is dat ook al, wordt tijd dat er (veel) meer transparantie komt bij beslissingen. Desnoods gewoon CL gewijs met meldingen op het scherm, hoe moeilijk kan het zijn eigenlijk.Net even wat highlights bekeken van speeldag 10.
Grote fan van de VAR en de arbitrage die met een oortje het hele stadion toeroept en de situatie uitlegt.
Moet hier ook asap komen.