Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Bedankt om dit te posten. Meteen tickets besteld!Hey nog eens eentje van de bucket list, Nate Bargatze lente 2025
ElisabethCenter - Fout
elisabethcenter.kmda.org
Ik hou van zijn werk maar ben ook wel niet de grootste HT fan. Máár ik vind dat wel de grootste humorist die ons taalgebied ooit heeft gekend. Die zijn beste niveau… Daar kan imo niemand anders aan in NL of BE.De oude shows van Hans Teeuwen nog eens opnieuw aan het bekijken, blijft geniaal. Tijdloze humor.
Die zijn beste niveau… Daar kan imo niemand anders aan in NL of BE.
Link gecorrigeerd beste vrienden.Beetje laat maar eindelijk Mullen "ontdekt".
Eerste deze een 639 keer herbekeken. En dan maar eens aan de deep dive begonnen
Alle respect voor Urbanus en uiteraard ook een van de groten. Maar wel niet niveau Hans Teeuwen imo. Is allemaal ook deels persoonlijke smaak natuurlijk.![]()
Link gecorrigeerd beste vrienden.
. Alleen is hij als persoon wel behoorlijk zuur geworden imo.Ja ik was ook wel even vergeten dat Urbanus 20 jaar ouder is dan Teeuwen. Dus daarom alleen al voelt Teeuwen voor mij 'frisser' aan. Weet ook niet of die op zijn 75 nog veel 'jonge' mensen naar zijn zalen gaat trekken (als hij dan nog überhaupt optreedt).Ik moet toegeven, maar heel weinig van Teeuwen echt bekeken. Nogal vroeg afgeschreven als schreeuwerige nollander, en nooit echt deep dive op gedaan. Maar omdat ge algemeen ging met "humorist" dan is Urbanus met zijn films en vele kortfilmpjes, muziek, strips en zijn jaren 80 en 90 zaalshows wel best kandidaat voor die algemene noemer.