Buitenlands voetbal 2024-2025 WK voor clubs/ Saudi League / Ligue 1 / Serie A / …

Iemand gisteren toevallig Zweden - Engeland gezien bij de vrouwen? En dan meer bepaald de penaltyserie :unsure:

Onwaarschijnlijk wat een waardeloze penalty's dat waren. Engeland echt met het oog door de naald gekropen.

Erik Ten Hag 5-0 achter met z'n Leverkusen tegen de U20 van Flamengo :unsure:
Ik ging eerst ook mee in de anti Ten Hag hype als ik die score zag want das in mijn ogen een arrogante kwal met 0.0 zelfreflectie En tunnel visie .. Maar.. De ploeg op paar namen na waren U19.. Dusja.. Tis hem vergeven. 😬

Die Italiaanse vrouwen dat is toch wel enorm schrijnend hoor :laugh: Bij elk contact hopeloos blijven liggen en krampen veinzen. Menig mannenteam zou hier jaloers op zijn. Alles minder dan 10 minuten extra tijd is hier veel te weinig.

Commentator schat op 5 minuten :unsure: Welke partij heeft die gekeken. Het zijn er uiteindelijk 7, nog steeds te weinig.

edit 1-1 in minuut 90'+5. Altijd heerlijk als dat belachelijk gedoe wordt afgestraft.

Laatst bewerkt:
Spaanse bondscoach paar dagen geleden "ik begrijp niet waarom er opeens zoveel kritiek is op de penalty's in het vrouwenvoetbal, we hebben enorm veel vrouwelijke speelsters die dat enorm goed kunnen".

Paar dagen later, Spanje mist gewoon 3 van de 4 penalty's -_- Met die houding zal ze er ook geen tijd in hebben gestoken, niet moeilijk dat het dan belabberd is als je zelf niet eens snapt dat je er geen hol van kan...

Chloe Kelly Ballon d'Or

Eigenlijk ongelofelijk dat Engeland dit toernooi wint. Zweden had twee matchballen in hun penaltyserie en tegen Italië maken ze pas gelijk in minuut 90'+4 :laugh:

Dessers weer op de bank begonnen bij de Rangers, in hun openingswedstrijd. Toch bizar hoor, die kerel heeft 45 goals gescoord in iets meer dan 80 wedstrijden en blijft quasi altijd 2e keus. Wie krijgt nu de voorkeur, een of andere kneus die ze uit de Championship hebben gehaald die daar 10 keer in 80 wedstrijden heeft gescoord.

Blijft een miskend genie, de Cyriel.

Dessers weer op de bank begonnen bij de Rangers, in hun openingswedstrijd. Toch bizar hoor, die kerel heeft 45 goals gescoord in iets meer dan 80 wedstrijden en blijft quasi altijd 2e keus. Wie krijgt nu de voorkeur, een of andere kneus die ze uit de Championship hebben gehaald die daar 10 keer in 80 wedstrijden heeft gescoord.

Blijft een miskend genie, de Cyriel.
Is Danilo niet zijn directe concurrent? Maar die scoort ook nauwelijks. Als ik de statistieken zie van de 3 heren in de aanval en die van Dessers, lijkt me de keuze voor Dessers een no-brainer. Zou dat niks zijn voor een Belgische club vraag ik me af? Zal toch niet heel duur zijn lijkt me.

Is Danilo niet zijn directe concurrent? Maar die scoort ook nauwelijks. Als ik de statistieken zie van de 3 heren in de aanval en die van Dessers, lijkt me de keuze voor Dessers een no-brainer. Zou dat niks zijn voor een Belgische club vraag ik me af? Zal toch niet heel duur zijn lijkt me.

Excuses, te snel gekeken en die kneus staat idd op links en Danilo centraal. Maar inderdaad, ook zijn statistieken stellen niet veel voor. Als spits bij Rangers in die Micky Mouse competitie verwacht je toch betere statistieken te zien.

Probleem is dat die te kort komt voor de Belgische top, en te duur zal zijn voor de subtop. En ik denk eerlijk gezegd dat die ook liever bij Rangers blijft, dan om voor Gent, Anderlecht of Antwerp te komen spelen.

Blijkbaar Retegui, Serie A topscorer van Atalanta, voor 70 miljoen euro naar dat Al-Qadisiya getrokken, paar weken terug. Amper 26 jaar zeg, en als Italiaans international u daar gaan begraven in de zandbak. Triestig.

Blijkbaar Retegui, Serie A topscorer van Atalanta, voor 70 miljoen euro naar dat Al-Qadisiya getrokken, paar weken terug. Amper 26 jaar zeg, en als Italiaans international u daar gaan begraven in de zandbak. Triestig.
Ik heb het al een paar keer gepost, maar bij deze nogmaals.
Zijn loon bij Atalanta (volgens google): 2 miljoen per jaar
Zijn loon in de zandbak: 20 miljoen per jaar

Ik geef hem 100% gelijk. Da's fuck you money voor uzelf, u kinderen én u kleinkinderen. Met die 2 miljoen per jaar ga je zelf goed leven en misschien u kinderen, maar daar stopt het dan ook. En je bent één blessure verwijderd van het eind van je carrière als het wat tegenzit.

Ik heb het al een paar keer gepost, maar bij deze nogmaals.
Zijn loon bij Atalanta (volgens google): 2 miljoen per jaar
Zijn loon in de zandbak: 20 miljoen per jaar

Ik geef hem 100% gelijk. Da's fuck you money voor uzelf, u kinderen én u kleinkinderen. Met die 2 miljoen per jaar ga je zelf goed leven en misschien u kinderen, maar daar stopt het dan ook. En je bent één blessure verwijderd van het eind van je carrière als het wat tegenzit.

Dat salaris bij Atalanta was aan de lage kant omdat hij zichzelf bij aankomst nog niet bewezen had, dat contract zou sowieso opengebroken worden mits wat geduld, en die zou ook een mooie transfer naar de EPL kunnen maken waar je ook fuck you geld kan gaan verdienen.

Er is meer in het leven dan enkel geld, en voetballers verdienen al ontzettend veel geld. Dat zie je ook bevestigd door zoveel spelers die Saudi Arabie/Qatar afwijzen terwijl ze in de fleur van hun leven zitten.
Ook als die bij Atalanta blijft de rest van zijn carriere, moeten zijn kinderen nooit werken voor de rest van hun leven.

Jason Denayer ging ook voor de fuck you money naar de zandbak (sorry, voor het voetbal daar te ontwikkelen!), en zit als gevolg daarvan nu al 8 maanden zonder club (en salaris).
Of zo'n Jhon Duran, groot talent bij Aston Villa en interesse van Arsenal, maar koos voor het fuck you geld in Saudi Arabie. Speelt nu op uitleenbasis bij Fenerbahce.
Zo kan ik er nog wel een hoop opnoemen die voor het fuck you geld gekozen hebben, maar daarmee wel hun carriere gefnuikt hebben.

Het is ieders goed recht om te kiezen voor meer geld, meer geld, meer geld. Maar die hebzuchtige houding mag ik toch triestig vinden?

Terug
Bovenaan