Buitenlands voetbal 2024-2025 WK voor clubs/ Saudi League / Ligue 1 / Serie A / …

Zijn de punt is die nutteloze overbodige show compo voor het geld.
Idd... Een tornooi dat wat geld in het laadje brengt maar vooral veel te weinig mensen naar kijken dat ze de wedstrijden zelfs gratis uitzenden, halflege stadions en spelers die met nog geen 2 weken vakantie in november mogelijks al kapot zijn.

Dat Musiala zich dan zo blesseert is nog een extreem zuur iets er bovenop... Was effectief natuurlijk niet op Musiala gericht.

Mooi dat Courtois mee in de bres springt voor Donnarumma, die onterecht een hele shitstorm over zich heen krijgt. Ik snap dat dit een enorm harde klap is voor Bayern, maar wat nuchterheid mag ook wel.

Ik vind het dan ook enorm ironisch dat Neuer of all people kritiek gaat uiten op het inkomen van Donnarumma, terwijl hijzelf in de WK-finale Higuain torpedeerde. Dát was pas risicovol.

Mooi dat Courtois mee in de bres springt voor Donnarumma, die onterecht een hele shitstorm over zich heen krijgt. Ik snap dat dit een enorm harde klap is voor Bayern, maar wat nuchterheid mag ook wel.

Ik vind het dan ook enorm ironisch dat Neuer of all people kritiek gaat uiten op het inkomen van Donnarumma, terwijl hijzelf in de WK-finale Higuain torpedeerde. Dát was pas risicovol.

Donnarumma heeft ook nog altijd een litteken op zijn gezicht van toen Singo zijn voet liet hangen.

Ach ja, dit soort zaken gebeuren heel af en toe in het voetbal. Het blijft een contactsport.

Gezien de situatie (WK voor clubs, who gives a shit) had Donnarumma misschien beter niet uitgekomen. Maar Musiala had dan ook beter niet nog proberen te gaan voor die bal (want dat was ook redelijk hopeloos).
Maar prof spelers denken uiteraard niet op die manier - die zijn gedrild om voor elke bal te gaan.

En weer joao 😅 damn wat een knal. Denk niet dat jackson nog veel gaat spelen

Edit : beter nix gezegd, halen ze hem eraf voor jackson 🤣

Geen idee of hier toevallig iemand NL - Engeland aan het kijken is bij de vrouwen, maar waarom wordt die 3-0 nu in hemelsnaam afgekeurd? :laugh:

Terug
Bovenaan