Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik ging eerst ook mee in de anti Ten Hag hype als ik die score zag want das in mijn ogen een arrogante kwal met 0.0 zelfreflectie En tunnel visie .. Maar.. De ploeg op paar namen na waren U19.. Dusja.. Tis hem vergeven.Erik Ten Hag 5-0 achter met z'n Leverkusen tegen de U20 van Flamengo![]()

Bij elk contact hopeloos blijven liggen en krampen veinzen. Menig mannenteam zou hier jaloers op zijn. Alles minder dan 10 minuten extra tijd is hier veel te weinig.
Welke partij heeft die gekeken. Het zijn er uiteindelijk 7, nog steeds te weinig.Is Danilo niet zijn directe concurrent? Maar die scoort ook nauwelijks. Als ik de statistieken zie van de 3 heren in de aanval en die van Dessers, lijkt me de keuze voor Dessers een no-brainer. Zou dat niks zijn voor een Belgische club vraag ik me af? Zal toch niet heel duur zijn lijkt me.Dessers weer op de bank begonnen bij de Rangers, in hun openingswedstrijd. Toch bizar hoor, die kerel heeft 45 goals gescoord in iets meer dan 80 wedstrijden en blijft quasi altijd 2e keus. Wie krijgt nu de voorkeur, een of andere kneus die ze uit de Championship hebben gehaald die daar 10 keer in 80 wedstrijden heeft gescoord.
Blijft een miskend genie, de Cyriel.
Is Danilo niet zijn directe concurrent? Maar die scoort ook nauwelijks. Als ik de statistieken zie van de 3 heren in de aanval en die van Dessers, lijkt me de keuze voor Dessers een no-brainer. Zou dat niks zijn voor een Belgische club vraag ik me af? Zal toch niet heel duur zijn lijkt me.
Ik heb het al een paar keer gepost, maar bij deze nogmaals.Blijkbaar Retegui, Serie A topscorer van Atalanta, voor 70 miljoen euro naar dat Al-Qadisiya getrokken, paar weken terug. Amper 26 jaar zeg, en als Italiaans international u daar gaan begraven in de zandbak. Triestig.
Ik heb het al een paar keer gepost, maar bij deze nogmaals.
Zijn loon bij Atalanta (volgens google): 2 miljoen per jaar
Zijn loon in de zandbak: 20 miljoen per jaar
Ik geef hem 100% gelijk. Da's fuck you money voor uzelf, u kinderen én u kleinkinderen. Met die 2 miljoen per jaar ga je zelf goed leven en misschien u kinderen, maar daar stopt het dan ook. En je bent één blessure verwijderd van het eind van je carrière als het wat tegenzit.