Bordspelers gezocht

ballou007

New member
Mede bordspelfanaten,

Een jaar sinds ik gestart ben met het spelen van bordspellen ben ik het beu geraakt om bordspellen voornamelijk solo te spelen.
In juni 2021 kreeg ik van mijn schoonouders De Legenden van Andor cadeau en kreeg ik de heerlijke microbe te pakken. Sindsdien heb ik heel wat spellen gespeeld, lichtere tot wat zwaardere spellen. Maar dus voornamelijk solo, slechts af en toe met vriendin. Spellen als Wingspan, Lost Ruins of Arnak, Gloomhaven, Maquis, Fields of Arle, Oracle of Delphi, Crown of Emara, Meadow, Spirit Island, ..

Op Bordspelmania heb ik een oproep gedaan om wat medespelers te vinden, maar voorlopig zonder veel succes.
Erg jammer omdat er heel veel titels zijn die ik wil spelen en bordspellen toch ook wel voor een stuk draait rond het sociaal contact, interactie, samenzijn, ..

Indien hier leden zijn die graag een vrij nieuwe boardgamer willen omarmen om wat spellen te spelen laat zeker dan zeker wat achter in deze topic of stuur gerust een bericht. Ben woonachtig in Zichem, kan me dus vrij makkelijk verplaatsen naar het Limburgse tot Hasselt, Brabantse tot Leuven of Antwerpse tot Dessel. Maar ook hier is ruimte genoeg om te spelen.

Om een totaalbeeld te krijgen van de spellen die ik in mijn eerste jaar als bordspeler heb gespeeld kan je me altijd opzoeken op BGG.
BGG username: Pascobear

Game on!

ballou007
 
Voor wie al eens online wilt spelen om elkaar te leren kennen:

 
Ik woon in Laakdal, da's al meer jouw regio, en ik ben ook een beginner die enkel maar met de partner kan spelen voor de moment. Wij zijn wel tot de conclusie gekomen dat we beter wat meer co-op spelen want hij vond het niet leuk dat ik hem blokkeerde in 7 Wonders Duel.

Dus als je een game-avond georganiseerd krijgt in de buurt, wil ik wel afkomen.
 
Je kan ook altijd naar het "Geel Pionneke" gaan te ... Geel.

Liggen bordspelen ter beschikking voor te spelen.
Je moet wel een inkom betalen van 2 EURO voor de ganse dag.
Lidmaatschap kan ook voor het ganse jaar voor 12.5 EURO.
Denk ook wel vrij aan te sluiten bij groepen als je aangeeft welke spellen je wilt spelen.
(Iets te lang geleden voor mezelf om je meer concrete info te geven)

In Lummen, Limburg worden er op donderdag in ook gezelschapspellen gespeeld in cafe "De Luman".
Ben even de naam kwijt van de club, maar ik vermoed dat je dat wel zelf kan terugvinden.
 
Je kan ook altijd naar het "Geel Pionneke" gaan te ... Geel.

Liggen bordspelen ter beschikking voor te spelen.
Je moet wel een inkom betalen van 2 EURO voor de ganse dag.
Lidmaatschap kan ook voor het ganse jaar voor 12.5 EURO.
Denk ook wel vrij aan te sluiten bij groepen als je aangeeft welke spellen je wilt spelen.
(Iets te lang geleden voor mezelf om je meer concrete info te geven)

In Lummen, Limburg worden er op donderdag in ook gezelschapspellen gespeeld in cafe "De Luman".
Ben even de naam kwijt van de club, maar ik vermoed dat je dat wel zelf kan terugvinden.
Zal wel welkom zijn met zijn avatar :)
 
Ik woon in Laakdal, da's al meer jouw regio, en ik ben ook een beginner die enkel maar met de partner kan spelen voor de moment. Wij zijn wel tot de conclusie gekomen dat we beter wat meer co-op spelen want hij vond het niet leuk dat ik hem blokkeerde in 7 Wonders Duel.

Dus als je een game-avond georganiseerd krijgt in de buurt, wil ik wel afkomen.
Dat is erg dichtbij inderdaad, woon op zo een 2 minuten rijden van Veerle.

Kunnen hier zeker eens afspreken als dat voor jullie ok is. Hoe moet ik het zien dat jullie dan enkel co-operatieve spellen spelen?
 
Je kan ook altijd naar het "Geel Pionneke" gaan te ... Geel.

Liggen bordspelen ter beschikking voor te spelen.
Je moet wel een inkom betalen van 2 EURO voor de ganse dag.
Lidmaatschap kan ook voor het ganse jaar voor 12.5 EURO.
Denk ook wel vrij aan te sluiten bij groepen als je aangeeft welke spellen je wilt spelen.
(Iets te lang geleden voor mezelf om je meer concrete info te geven)

In Lummen, Limburg worden er op donderdag in ook gezelschapspellen gespeeld in cafe "De Luman".
Ben even de naam kwijt van de club, maar ik vermoed dat je dat wel zelf kan terugvinden.

Super tip! Ga ik zeker eens bekijken.

Ben je zelf ook lid (geweest)?
 
Dat is erg dichtbij inderdaad, woon op zo een 2 minuten rijden van Veerle.

Kunnen hier zeker eens afspreken als dat voor jullie ok is. Hoe moet ik het zien dat jullie dan enkel co-operatieve spellen spelen?
Dat gaan we nog zien of dat lukt. Volgende maand gaan Pandemic en Chronicles of Crime mee op verlof om te testen. 😅

Het is enorm lang geleden dat er hier nog iets op tafel gekomen is (maart-april denk ik), deels omdat we een dochter hebben van net geen jaar oud.
 
Dat gaan we nog zien of dat lukt. Volgende maand gaan Pandemic en Chronicles of Crime mee op verlof om te testen. 😅

Het is enorm lang geleden dat er hier nog iets op tafel gekomen is (maart-april denk ik), deels omdat we een dochter hebben van net geen jaar oud.
Oh ja begrijpelijk dat er dan wat minder tijd is om iets op tafel te krijgen!
 
Moest ge ooit in Brakel raken of ergens dichter daar in de buurt gaan wonen, heb ik wel een redelijk uitgebreid assortiment.

Momenteel zitten we wel met een gedragsgestoorde hond waardoor er geen bezoek kan/mag komen, maar alle tekenen wijzen erop dat ze het einde van het jaar niet gaat halen dus dat leeft al wat op voor 2023 I guess :unsure:
 
Terug
Bovenaan