Play4 Bompa Bockie

Ik kan echt moeilijk geloven dat dat een eikel zou zijn.
Dat hij regelmatig dronken is en dan geen zin heeft in fans en selfies, dat dan weer wel:)
 
Bockie staat in het Aalstse nochtans ook niet bepaald als aimabel persoon bekend
Dat hoorde ik ook. Maar Goens kan zelfs in podcasts geen greintje sympathie bij mij opwekken. Maakt op zich niet uit natuurlijk. Bart De Pauw maakte ook geniale tv en lijkt mij ook niet de tofste.
 
Dat hoorde ik ook. Maar Goens kan zelfs in podcasts geen greintje sympathie bij mij opwekken. Maakt op zich niet uit natuurlijk. Bart De Pauw maakte ook geniale tv en lijkt mij ook niet de tofste.
Zeer narcistisch persoon volgens mij maar, voor mij persoonlijk, de geniaalste televisiemaker die ik actief heb meegemaakt.
 
Kinderen zijn allesbehalve een garantie op een 'zorgeloze' oude dag.
Ik wil ze niet te eten geven zij die hun (klein)kinderen niet of nauwelijks (envelopje ophalen met nieuwjaar of verjaardag) meer zien.

Als je kinderen neemt met als voornaamste motivatie dat die later voor u gaan zorgen, dan begin je er beter niet aan imho want dat zou wel eens vies kunnen tegen vallen.
Zoiets hebben ouders dan vaak aan zichzelf te danken. Wie als ouder buiten de noodzakelijke opvoeding nooit enige interesse toont in het leven van zijn kinderen of er zelfs niet mee in een deftig gesprek kan gaan omdat alles taboe is bouwt geen band op.
 
Bockie staat in het Aalstse nochtans ook niet bepaald als aimabel persoon bekend
Inderdaad, ikzelf en vrienden hebben al genoeg gezien en gehoord om het lof voor Bockie online toch altijd wat dubbel te bekijken 😀
Niettemin vind ik hem op tv wel helemaal anders overkomen en kan ik het programma zeker smaken.
 
Inderdaad, ikzelf en vrienden hebben al genoeg gezien en gehoord om het lof voor Bockie online toch altijd wat dubbel te bekijken 😀
Niettemin vind ik hem op tv wel helemaal anders overkomen en kan ik het programma zeker smaken.
waarover heb je het dan concreet? mag ook via privé
 
true, alhoewel die totaal niet weet als wat ze verkleed is natuurlijk (allemaal het werk van Bockie)
Uiteraard, ze zegt ook zelf dat ze niet weet wat Halloween eigenlijk is maar ze doet gewoon vrolijk mee met alles.

En weer hebben we het niet droog kunnen houden :cry: Prachtige aflevering!
Idem. Volgende week zal ook lastig worden...

Geweldig mooi programma dat aandacht geeft aan wat eigenlijk een soort "vergeten" bevolkingsgroep is, die weinig aan bod komt. Mensen met tonnen herinneringen, met pijn en zorgen maar ook met humor, verwachtingen en uitgesproken meningen.
 
Zeer mooie aflevering. Hij was er duidelijk precies zelf ook van aangedaan. Ik denk dat voor de bewoners het grote verschil was dat hij zo geen betuttelende houding tegenover hen aan nam.
 
Roger Lybaert (1931- 2024)
Marcel Peleman (1931 - 2023)
Aline Dufraing (1929 - 2024)
Dina Van Der Zande (1931 - 2023)

Mogen ze rusten in vrede.

En dank u Bockie om Roger zijn punt van <3 jaar geleden nog eens in de schijnwerpers te plaatsen.

Inderdaad een uitstekend programma. Ik heb er van genoten maar ik heb ook af en toe een traantje gelaten (meestal van geluk soms ... tsja ..)
 
Terug
Bovenaan