Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Eerst zei ze nee, nee, nee, toen zei ze jaJij krijgt een Ja van mij.![]()

Eerst zei ze nee, nee, nee, toen zei ze ja![]()

Proficiat, u bent aan het einde, maar elk einde heeft een nieuw begin. Terug op wandel naar pad A, maar met de knowhow die ge nu hebt opgedaan van de verschillende paden te bewandelen, gaat het makkelijker nu.Ik heb juist pad Z verlaten. En nu?
Amai wat een wijsheid deze avondProficiat, u bent aan het einde, maar elk einde heeft een nieuw begin. Terug op wandel naar pad A, maar met de knowhow die ge nu hebt opgedaan van de verschillende paden te bewandelen, gaat het makkelijker nu.
Dit is Ingeborg speaking

Wanneer word jij terug geband, Wikkes?Wie van jullie zondaars wil er biechten? Ik luister.
![]()
Bij mij gaat dat over 2 weken zijn denk ik, dan is het warm genoeg voor de zomerbanden.Wanneer word jij terug geband, Wikkes?
Vrees niet, het is mijn missie om u te redden.Voor eeuwig in het vagevuur.
Allez, begin maar.Vrees niet, het is mijn missie om u te redden.

Kom, westmalleke drinken.DEN BAK DUVEL OP.
10 MILJOEN MILJARD BOETE DOEN
Geen nood, ik zal al mijn troeven gebruiken en alle opties uitputten.Komaan @Tha_nOn red hem, red hem met alles wat je hebt![]()
Oei, tis met kaarten en beleggingen. Sorry, te hoogstaand voor mij.Geen nood, ik zal al mijn troeven gebruiken en alle opties uitputten.

Vrees niet, het is mijn missie om u te redden.
Allez, begin maar.![]()
Geen nood, ik zal al mijn troeven gebruiken en alle opties uitputten.
Uitputten zeg je?![]()

Niet zo jaloersDoe dat gepoeppost eens in algemeen.
![]()
Gezondheid & Lifestyle
Dé plek voor je hobby’s, mode, recepten, relatieadvies, datingtips...www.beyondgaming.be
Non, je mag blijven, maar je moet pipikaka mopjes maken en rare foto's posten. Dit is hier nekbaardtown, ok?